15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    MrPinda95

LogMeIn iPad app

Hallo,

Ik overweeg om LogMeIn voor de iPad te kopen omdat VNC helemaal niet werkt als ik niet thuis ben.
    De App is al duur, maar nu zag ik ook (in een review op itunes) dat je een abonnement nodig had. Klopt dit, want ik kan dit niet terugvinden in de beschrijving???
    Heb ik nu geen problemen met inloggen als ik niet thuis ben zoals ik met VNC/extern beheer had?
    Kan ik mijn mac uit de slaapstand wakker maken via de app?

Alvast bedankt
    Gr

Bijdrager
    iMacDonalds

Je kunt NIET de mac uit slaapstand ontwaken. En wat betreft de App, die kun je gratis krijgen als je een jailbreak heb.

Bijdrager
    MrPinda95

en dus geen abonnement?

Bijdrager
    Scrooge McDuck
    MrPinda95 op 06 november 2010

en dus geen abonnement?

Nee.

Bijdrager
    Oppie
    iMacDonalds op 06 november 2010

Je kunt NIET de mac uit slaapstand ontwaken. En wat betreft de App, die kun je gratis krijgen als je een jailbreak heb.

Gratis krijgen? Je bedoelt STELEN, druiloor!:thumbsdown:

Bijdrager
    me.com

+1

Bijdrager
    MrPinda95

Ik heb hem gekocht en hij bevalt goed;)

Bijdrager
    iMacDonalds

Nee, gratis krijgen druiloor!

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, gewoon jatten. Niks krijgen.

Bijdrager
    iMacDonalds

Niks jatten. Hij is al door iemand anders gejat en gehackt. Ik download hem alleen maar. Alsof jullie nooit films of muziek downloaden. Is ook “jatten” maar toch doe je het.

Bijdrager
    pinkie

Je kunt je Mac WEL uit de slaapstand ontwaken met LogMeIn wanneer je dit in de energiestand voorkeuren mogelijk maakt door middel van het aanvinken van de optie “Ontwaak voor netwerk toegang”, of zoiets. In het Engels is het “Wake for netwerk access”.

Bijdrager
    Scrooge McDuck
    Oppie op 06 november 2010

Gratis krijgen? Je bedoelt STELEN, druiloor!:thumbsdown:

Brave boy.

Bijdrager
    MrPinda95

Niks jatten. Hij is al door iemand anders gejat en gehackt. Ik download hem alleen maar. Alsof jullie nooit films of muziek downloaden. Is ook “jatten” maar toch doe je het.

Software downloaden is in Nederlands wel illegaal, Muziek en Films niet.

Maar het werkt goed, ook uit de slaapstand komen:) Dat was het geld wel waard.

en je kunt dus een Free en een Pro account nemen. Met een Pro account heb je een paar functies extra, en kost 40 euro per jaar per computer ongeveer (en onnodig voor mij)

Bijdrager
    Gogol

Met de app “inet wol” kun je de mac uit slaapstand halen. Ik gebruik het icm Logmein op iphone en ipad en maak eerst een VPN verbinding met mijn netwerk.

Moderator
    unSOUND

Zoals MrPinda95 al aangeeft is het downloaden van films en muziek legaal, downloaden van Apps niet.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.