-
Q:
Logitech Z-2300
Ik heb vandaag de Logitech Z-2300 ontvangen en aangesloten op mijn iMac. Wat ik me alleen afvraag, hoe kan ik het beste het volume van de iMac zetten? 50% of 100%?
Wanneer ik het volume op 100% zet hoef ik m’n Logitech set niet heel ver open te zetten, als ik het op 50% zet dan moet ik m’n Logitech logischerwijs wat harder zetten.Wat is de beste oplossing? Kan het kwaad als de iMac op 100% volume staat?
Inderdaad. Wat ik wel raar vind, als je een koptelefoon aansluit op de iMac dan neemt hij een verschillend volume niveau aan. Stel, je hebt je volume op Mute staan en je prikt een koptelefoon erin en je zet ‘m op 50%..trek je die er weer uit..schiet het volume weer terug in Mute. Waarom doet hij dat niet met externe speakerset?
”Rivanov”Inderdaad. Wat ik wel raar vind, als je een koptelefoon aansluit op de iMac dan neemt hij een verschillend volume niveau aan. Stel, je hebt je volume op Mute staan en je prikt een koptelefoon erin en je zet ‘m op 50%..trek je die er weer uit..schiet het volume weer terug in Mute. Waarom doet hij dat niet met externe speakerset?
Doet ie volgens mij alleen als je het stekkertje van de speakers in de iMac er uit trekt.
Ik heb de remote op een juist op een vast volume staan (±50%) en regel het volume softwarematig met het toetsenbord. Ik ga er vanuit dat de ‘eindversterker’ in de speakerset beter kan versterken dan dat chipsetje in de macbook/imac, maar ik kan er naast zitten.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.