7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    AchMac

logitech webcam

ik heb een logitech web cam is deze te gebruiken op me mac G4?
    en zo ja wat moet ik dan doen want ik kan wel de mac versie installeren alleen dan doet die cam het gewoon niet.
    Is er iets wat ik nog meer moet doen?
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Bijdrager
    Ken

Met macam zou het moeten werken.

Bijdrager
    AchMac

ik heb dit programma alleen ik kan nog steeds met niemand webcammen.
    als ik maccam start dan doet me cam het gewoon en dat is echt alles.
    maar webcammen via het web dat doet die niet .

Bijdrager
    rich

welk type webcam van logitech heb je niet ieder model werkt met een mac ?
    kijk even op de site van logitech daar vind je drivers en info.
    suc6

Bijdrager
    smoothly

Het is niet gegarandeerd dat iedere cam werkt met Macam… De een doet het wel maar een andere doet het niet… Als hij het met macam doet dan moet hij het met het juiste programma gewoon doen. MSN ondersteunt nu nog geen video. aMSN of mercury of skype beta wel. succes.

Bijdrager
    gipsman

Je moet het macam-prog ‘uitzetten’ (quitten) zodat skype (of ’n ander prog wat je daarvoor gebruikt) de cam ‘over kan nemen’.
    Je zal dan zien in skype bv. (ik heb alleen daar ervaring mee) dat je zelf in het videovenster verschijnt (tenminste als video is geactiveerd in prefs van skype).
    Als je correspondent ook skype+video heeft (mac of windows), dan verschijnt die in het skypervenster.
    Als je dan macam weer opent, dan zegt ie dat ‘de camera bij een ander programma in gebruik is’.

Bijdrager
    execov

ik heb een logitech cam, macam gedownload, en in macam zelf werkt ie, maar als ik met aMsn wil webcammen, kan ik alleen andere mensen hun cam zien, ik zelf krijg als melding (als ik in instellingen webcam iets wil configureren in amsn) dat ik achter firewall of router zit

dit geven ze als opties en heb ik toegepast

http://amsn.sourceforge.net/devwiki/tiki-index.php?page=Webcam+In+aMSN#firewalled

(ik ben aangesloten via airport)

poorten opengezet, alles gedaan maar het werkt nog steeds niet (webcam uitzenden)

wat zou ik hieraan kunnen doen..?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.