2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    RobinJans

[Opgelost] Logitech VX Revolution functieknoppen

Beste,

Ik heb een Logitech VX revolution muis met aardig wat functieknoppen aan de zijkant en bovenkant. Nu wil ik het graag zo ingesteld hebben dat deze functieknoppen Mission control en de functie om te schakelen tussen programma’s activeren. Ik heb hiervoor het driver programma van Logitech geïnstalleerd in systeemvoorkeuren en hier wordt mijn muis herkend en kan ik de functies ook aan mijn functieknoppen linken. Echter werken de functies nu alleen in Finder en in Systeemvoorkeuren maar niet in bijvoorbeeld Safari of Pages. Is er iemand die dezelfde muis gebruikt en het allemaal wel werkend heeft gekregen? Of een soortgelijke Logitech muis met het Logitech driver programma. De systeemvoorkeuren zien er uit zoals in de afbeelding waarbij de instellingen worden gelabeld als “globale instellingen”. Ideeën zijn altijd welkom.

Logitech VX Revolution

Bijdrager
    RobinJans

Opgelost, globale instellingen zijn bij Logitech niet ‘globaal’ (lekker logisch). Na het aanmaken van aparte profielen voor elk programma dat ik vaak gebruik is het me gelukt om de knoppen te configureren.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.