9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    jebman

logitech muis ontvangen

Ik overweeg een draadloze logitech muis bij mijn MBP. Heeft iemand ervaring met deze combi?
    Mijn specifieke vraag is hoe groot is de usb ontvanger, past er dan nog iets in de usb poort er naast? In mijn MBP 2011 zitten 2 normale usb stekkers al heel strak.

Inactief
    Anoniem

gaat prima samen. Ik heb zelf de Logitech 555b. Werkt super. Ik heb zelf gekozen voor de Bluetooth muis omdat je dan niet met zo’n wifi-ontvanger zit.

Bijdrager
    syltheboy

Ik heb die ook en heb hem om precies dezelfde reden gekocht.:wink:

Bijdrager
    jebman

Ik wil een laser muis. @thx heb jij ook een met ontvanger, hoe weet je dat het past?

Bijdrager
    syltheboy
    jebman op 15 september 2011

Ik wil een laser muis. @thx heb jij ook een met ontvanger, hoe weet je dat het past?

Zo’n bluetooth muis kun je zonder ontvanger gebruiken, mits je laptop van bluetooth is voorzien. Anders moet je er alsnog een ontvanger bij hebben.

Bijdrager
    G-Force

Ligt er aan welke muis je neemt, sommige Logitech muizen hebben een Unifying ontvanger en die is heel klein. Die levert gegarandeerd geen problemen op met een naastgelegen poort. Logitech heeft ook grotere ontvangers en die kunnen soms wel problemen opleveren.

Dus, om welke muis gaat het?

Bijdrager
    jebman

performance mouse mx

Bijdrager
    G-Force

Ja, die heeft een Unifying ontvanger, die gaat geen problemen opleveren.:)

Bijdrager
    jebman

Thx!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.