18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:

Bijdrager
    quuqske

Logitech muis niet zichtbaar OPGELOST

Ik heb een logitech muis.
    Logitech centre geinstalleerd maar hij ziet mijn muis niet.
    Uninstall gedaan en opnieuw geinstalleerd en nog ziet ie m niet.
    Ik heb ook alles met het woord logitech erin van mijn systeem verwijderd.
    Kijk ik in mijn systeemprofiel en daar ziet ie ‘m wel onder USB.
    Andere poorten geprobeerd maar in systeemvoorkeuren blijft ie onzichtbaar.
    Ik wil dit per sé want ik programmeer mijn rechterknop altijd op dubbelklikken.
    De muis reageerd wel normaal.
    Op de logitech site is er ook maar 1 control centre te downloaden. Bijna voor alle muizen installeer je dezelfde centre.
    Is iemand die weet wat ik kan doen?

Bijdrager
    Turbanus

Ik heb nog nooit iets voor een muis hoeven te installen….. is het geen joystick toevallig?:?

Bijdrager
    quuqske

ken het verschil tussen een muis en een joystick wel hoor.

Bijdrager
    TonE

Als er niets verschijnt in je system prefs gaat er kennelijk iets tijdens de installatie mis.
    Iig zou er na installatie in library–>PreferencePanes het “Logitech Control Center.prefPane” moeten staan. Als het er na installatie niet staat, staan je schijfbevoegdheden misschien niet goed.

Bijdrager
    quuqske

he die staat er niet in in de library.

mijn schijfbevoegdheden? ik ben de enige gebruiker dan heb ik toch alle bevoegdheden?

ik heb vanmorgen een compleet nieuw systeem geinstalleerd (om een andere reden) en nou doet ie het gewoon niet.

Bijdrager
    TonE

Dat je de enige gebruiker bent zegt niks. Bevoegdheden kunnen van slag raken. Gewoon ff herstellen via schijfbeheer.

Bijdrager
    TonE

Wel een waardeloze installer trouwens. Aan het eind van het proces zou ie moeten controleren of alle komponenten op de juiste plek zijn gezet en zoniet een foutmelding moeten geven…

Bijdrager
    quuqske

ik heb het net getest op een andere computer, die had er een logitech muis aanhangen maar geen control centre geinstalleerd. ik installeerde daar met dezelfde installer en daar zag ie die muis ook niet. dan is er toch iets mis met die installer toch?

Bijdrager
    TonE

De muis niet zien is iets anders als het feit dat er uberhaupt geen logitech panel in je system prefs verschijnt.

Dat de muis niet herkend wordt had ik laatst ook, ik ruilde een MX 500 voor een draadloze bluetooth logitech. Upgraden naar een nieuwere versie van de LT software (2.12) loste dit probleem op.

Bijdrager
    Turbanus

Waarom ga je nog iets installen als het werkt?

Bijdrager
    TonE

He, hou ’s lekker op. Ze wil de extra knoppen/scrollwheel van die Logitech naar eigen smaak kunnen programmeren.

Bijdrager
    Turbanus

:? sorry heur……:wink: :innocent:

Bijdrager
    quuqske

Bedankt TonE !
    Wat heb je nou aan dat soort reacties snap je dat nou?

Maar goed.

Ik heb in het logitech download overzicht een heel andere muis geselecteerd om te installeren. Eentje die ik helemaal niet heb. De download heette hetzelfde. Toch geprobeerd. En ik zie nu in het centre een heel andere muis maar ik kan wel de rechterknop programmeren als dubbelklik. Scheelt toch een paar duizend kliks per jaar!

En hij doet het!

Weet jij hoe ik nou dit topic kan sluiten?

Bedankt voor het meedenken! TonE

Bijdrager
    TonE

Nou ja, tis niet helemaal volgens de regels der kunst maar hij doet ut iig.
    (Even “opgelost” in je topic titel zetten

Bijdrager
    Turbanus

Bedankt. Reaktie ligt aan mijn stemming. Maar wel handig als je nu dit topic afsluit met de link van de juiste download. Dan is de informatie kompleet.:wink:

Bijdrager
    quuqske

ik weet niet hoe dat moet een titel wijzigen.
    ben niet zo heel bekend met dit allemaal

Bijdrager
    quuqske

GEVONDEN !

Bijdrager
    mac lover

oke… veel suc7 ermee

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.