6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    jgiessen

Logitech G7

Hey,

Sinds vandaag heb ik een Logitech G7 wireless muis. Nu heb ik de muis aangesloten en deze werkt prima. Echter heb ik van Logitech.com het LCC control center gedownload om knoppen en snelheden van de muis aan te passen, maar het het programma herkent de hele muis niet:| Weet iemand een oplossing. De versie van het programma is: lcc211 en de doos geeft aan dat mac wordt ondersteund.

Bijdrager
    Xigh

De G7 werkt niet op Mac. Naja hij wil wel heen en weer schuiven, maar de functieknoppen doen het niet. Daarom ben ik ook een week opzoek geweest naar een goeie muis.
    Ik heb wel iets gelezen op het forum hier dat er een 3d party programma voor bestaat, maar daar weet ik niets vanaf.

Bijdrager
    jgiessen

Alle knoppen werken, scrollen gaat ook prima, maar ik kan geen knoppen en snelheden toewijzen.

Heeft iemand nog een oplossing of een suggestie om de instellingen te wijzigen.

Bijdrager
    Xigh

Installeer het Mighty Mouse besturingsprogramma. Dan krijg je ineens veel meer opties wat betreft het toekennen van knoppen.
    Of het ook de snelheden regelt weet ik niet.

Bijdrager
    jgiessen

Waar haal ik dat vandaan. Op de site van apple kan ik het niet vinden.

Bijdrager
    thijsbrg

Met USB Overdrive kun je bij allerlei muizen bijna alle knoppen instellen. Er is volgensmij maar 1 nadeel en dat is dat je ervoor moet betalen (niet veel, $20,-). Het is ook nog eens universal en je vind het hier: http://www.usboverdrive.com/USBOverdrive/News.html

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.