4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Inventudo

Logitech G5 Laser muis…

Hoi iedereen!

Was vroeger een Windows-gebruiker en gisterenmiddag heb ik dan eindelijk mijn Macbook Pro 17″ besteld. Kan hast niet wachten om hem te gebruiken. Nu zat ik nog met een vraagje qua hardware…

Op mijn vorige laptop (XP-laptop) werkte ik altijd met een muis, daar ik het touchpad niet zo leuk vin om mee te werken. Nu is die muis die ik vroeger gebruikte een Logitech G5 Laser muis. Ik heb zitten kijken op de website van logitech zelf, maar daar staat er geen Apple of Mac tussen de systeemvereisten, wil dit dan sowieso zeggen dat deze muis NIET zal werken op Mac OS X :apple: ?

Heb ook nog mijn harde schijf laten aanpassen van [email protected] naar [email protected], dit heb ik gedaan omdat ik liever snelheid heb dan batterijlevensduur omdat ik meestal toch met een netsnoer werk. Heeft iemand ook voor deze optie gekozen?

Dank bij voorbaat!

Bijdrager
    lowfi

Als het een usb muis is doet ie het gewoon. Enige kan zijn dat niet alle knoppen het doen.

Bijdrager
    Sanchez

Ik heb deze muis op een mac mini gebruikt en het werkt voor zover ik weet.

hier stond iets stoms :sealed:

Moderator
    unSOUND

De Logitech G7 als de MX1000 werke onder OS X… dat weet ik zeker. Aangezien die van dezelfde serie zijn lijkt het me logisch dat de G5 muis het ook doet…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.