6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    dhalexos

Logitech Cordless Desktop S 530 for Mac

Hello iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik vind dit een fantastisch forum en heb hier al veel dinges geleerd.
    Ik ben van plan om na Macworld een MBP te kopen, die zou ik wanneer ik op kot ben bedienen met een extern toetsenbord en muis. Nu heb ik hier op het forum gezocht naar toetsenborden van logitech en ben op deze “Logitech Cordless Desktop S 530 for Mac” gevallen. Helaas is er weinig over te vinden. Hierbij wil ik vragen of er mac gebruikers zijn die deze set hebben en hierover meer willen vertellen? Werkt deze set ook in combinatie met bootcamp? Bootcamp heb ik nodig op Visual Basic 2005 te draaien.

Zou het misschien toch interessanter zijn om een bluetooth toetsenbord van apple in combinatie met Logitech MX1000 muis te kopen?

Graag had ik jullie reacties.

mvg

Dhalexos

Bijdrager
    appelonia

Volgens mij is het setje ook als Windows-set te koop, is technisch hetzelfde. Dus het zou onder bootcamp moeten kunnen werken.

Ik heb deze set zelf en ben er erg tevreden over. Het toetsenbord typt fijn maar da’s persoonlijk. De duurdere losse muizen van logitech zijn wellicht nog iets beter maar het scheelt niet veel.

Bijdrager
    Grave

Was ook wel benieuwd naar ervaringen hier. Ik wou zelf ook deze set halen en een wireless keyboard van apple zelf, zodat ik de muis van deze logitech set in combinatie met het apple toetsenbord kan gebruiken, maar werken ze ook onder bootcamp?

Bijdrager
    Pasav

Ik heb de Set, en ben er erg tervreden over, lekker toetesnboard, bijna net zo lekker al shet toetsenbord van mijn PowerBok.
    Lange levensduur batterijen ook van de muis, precies, en ja werkt ook onder bootcamp.
    Het enige jammere vind ik dat er geen lampje voor de capslock op zit. Maar ja je ziet het snel genoeg als je hoofdeltters zit te typen.

Bijdrager
    ron can

Ik heb de set ook sinds een week. Erg lekker toetenbord en de muis werkt ook erg precies. Zeker een aanrader. De programeerbare toetsen gebruik ik veel meer dan ik gedacht had. Je weet pas wat je gemist heb als je ziet dat het ook anders kan. Muis ligt erg goed in de hand en heeft goede programeerbare toetsen en een scrollknop die ook zijwaards kan scrollen.

En het ziet er ook nog goed uit. Kijk wel een beetje rond of je het ergens in de aanbieding kan vinden.
    Die van mij was 80$can

Bijdrager
    dhalexos

Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Mijn besluit staat voor 80% vast. Het word dus een Logitech set. Ik ga voor de zekerheid nog eens een apple bluetooth toetsenbord testen maar ik vermoed dat die minder aangenaam typt dan de logitech set.

Ik zal van mij zeker nog laten horen wanneer ik het effectief in handen heb.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.