7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Tweety

Logitech Control Centre v212

Jawel, ik heb een Logtech muis, bevalt goed.. Alleen heb ik nu de nieuwe versie 2.1.2 geinstalleerd, ik wilde dat ik het maar nooit gedaan had, nu wordt de device niet meer herkend. :(
    Velen zitten nu al met het probleem en velen zijn al terug gestapt naar de oudere versie 2.1.1

Jammerlijk kan ik versie 2.1.1 nergens vinden op mijn schijf en op internet is (na 30 minuten zoeken) alleen maar v2.1.2 te downloaden.

Wie heeft ergens een link staan waar ik versie 2.1.1 kan downloaden?

Logitech kan leuke hardware maken, maar hun Mac software is bagger.

Bijdrager
    yodeho

Had hetzelfde probleem…muis werd ook niet meer herkend.

Logitech Control Centre “2.1.1” moet je even googelen en dan bij een van de logtech links op ‘cached’ klikken. Op de cached link heb ik hem in ieder geval kunnen downloaden.

Bijdrager
    pinkie

Bijdrager
    buxx

Ik dacht dat ik de enige was. Met updates heb ik altijd het idee dat het een verbetering is, de systeem updates voer ik ook altijd uit zonder na te denken.
    Maar weer mooi naar de goed functionerende versie, want ik mis al die muisknoppen.

Bijdrager
    Tweety

Mijn dank voor de link :kiss: ben hem nu aan het downloaden.
    Zelf heb ik al flink lopen te zoeken met behulp van google, maar heb de oudere versie niet weten te vinden…

Pinkie, je hebt mij en denk ik ook anderen fijn geholpen met de handige link.

Moderator
    unSOUND
    ”Tweety”

Zelf heb ik al flink lopen te zoeken met behulp van google, maar heb de oudere versie niet weten te vinden…

Daarom download ik alles bij http://www.versiontracker.com

Daar stond al vrij snel een reactie van iemand die ook problemen had met 2.1.2., en die plaatste ook gelijk een link naar 2.1.1

Bijdrager
    pinkie

en een heel goed alternatief voor versiontracker is http://www.macupdate.com/index.php?os=macosx
    daar heb ik de link vandaan

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.