3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    adrie2008

    login problemen met App Store

    Ik moest verschillende keren alles terug via Time Machine omdat App Store elke keer verbinding weigert. Ik heb een Apple ID voor iTunes en een ander ID voor Mobileme. Na restore met Recovery Software van Apple (met Time Machine) kreeg ik App Store weer aan de praat. Mobileme synchroniseerde dan niet meer. Als ik Mobileme weer ga synchroniseren stopt na een tijdje App Store weer (melding verbinding met App Store is verbroken). Als ik uitlog kan ik niet meer aanloggen. Moet ik Lion zelf helemaal installeren? Of kan ik Mobileme op mijn iMac niet meer gebruiken om te synchroniseren. Mijn iMac is de computer die gebruik voor installeren van software via App Store. De andere computers mogen alleen later installeren wanner ik de software via iMac heb aangekocht. Is er nog iemand die ook dit probleem heeft?

    Bijdrager
    Hansi2124

    Als je alles via TM weer terugzet, wat schiet je er dan mee op?
    Je zou kunnen proberen om Lion gewoon te installeren met behoud van gegevens.

    Bijdrager
    adrie2008

    Ik ben er al achtergekomen dat Glims is de boosdoener. De laatste versie blokkeerde App Store en Software-update.
    De Mac software is hier te vinden: http://wiki.machangout.com/howdoi/uninstall-glims
    of ga naar: http://www.machangout.com/node/9.

    TM hielp wel maar ik wist niet wat het probleem veroorzaakte. Het kon ook de laatste update van 1Password zijn. Nu werkt 1Password weer goed in Safari.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.