6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    jonnefron

logic pro x wil niet meer dowloaden.

hallo,

ik heb vorige week maar het logic pro X uit de app store gekocht.
    toen ben ik begonnen met het installeren van logic pro.
    allereerst moet logic dan best lang allemaal bestanden dowloaden.
    dit is dat scherm waar ook in staat: i’m new on logic & i’ve already used logic before.
    overigens ben ik niet zo heel slim geweest want ik had zonder dat ik het door had zo me macbook dichtgegooid.
    en dit terwijl de download al bijna klaar was.
    zo ik weer macbook open gedaan en download hervatten. maar nee dat deed ie niet meer.
    er gebeurde helemaal niks met het installatie balkje.
    ik heb dus daarna weer geborneerd om de hele download opnieuw te doen maar precies hetzelfde verhaal.
    er gebeurt dus niks.

weet iemand hier raad mee hoe ik logic pro X wel weer op mijn macbook kan installeren???

bijvoorbaad dank!

Bijdrager
    Targaryen

HĂ©, borneren? Wat is dat nu weer?

Je kunt eerst kijken of je alles up-to-date hebt via de Mac App Store. Als je helemaal up-to-date bent kun je eens uitloggen en terug inloggen in de store en dan zien of je het product opnieuw kunt downloaden. Als het programma aan het downloaden is kun je intussen ook een tas koffie drinken. Ik herinner me bij Garageband en mijn trage verbinding op mijn studentenkamer, dat het downloaden ellenlang duurde dus omdat iets traag gaat hoeft nog niet te betekenen dat het niet werkt!

Welke Mac heb je trouwens en welk OS draai je? Want volgens mij werkt Final Cut X pas vanaf OS X 10.9!

NB: Een zin begint met een hoofdletter en eindigt met een leesteken. Bij voorbaat schrijf je zo en je tekst schrijf je het best aaneen en niet in stukken.;)

Bijdrager
    Facundo

Je hebt minimaal 10.8.4 en een 64-bits-processor nodig.
    Maar heb je Logic eigenlijk al eens opgestart? En wat gebeurt er dan? Want als je tijdens het downloaden hebt opgelet heb je gezien dat de app zèlf niet zo omvangrijk is, maar de ‘additional content’ vele tientallen gb’s. Grote kans dus dat Logic er al gewoon op staat, maar nog niet alle content. Die kun je in Logic alsnog downloaden onder het menu Logic Pro X > Download Additional Content…
    Verder kan ik niet zo veel wijs uit je ‘geborneerde’ verhaal. Graag duidelijker, a.u.b..

Bijdrager
    Hydræ

Borneren is beperken, begrenzen. Maar geen modern taalgebruik, mogelijk een lokaal dialect.
    Of auto-correctie in OS X.
    Daarnaast leest het alsof je elke zin zuchtend uitspreekt.

————————————————-
    De Taalpolitie waakt over uw veiligheid.

Bijdrager
    Facundo

Hey @jonnefron, ben je daar nog? Je had een probleem, weet je nog?

Bijdrager
    jonnefron

Mijn excuses voor deze late reactie,

Bedankt voor jullie reactie.

Logic Pro installeert dus niet
    Het downloaden ervan lukt dus wel, maar wanneer Logic dat gedaan heeft, gaat deze installeren.
    Dat installeren doet Logic dus niet.

Ik heb dus ook al gekeken of alles up-to-date is dat klopt dus.

specs Mac:

MacBook Pro 2010
    2 Ghz Intel Core 2 Duo
    4GB 1333 MHz DDR3
    MAX-OS X 10.9.1

Dus eigenlijk heb ik helemaal niks aan Logic Pro als ik geen 64-bit processor heb?

Groeten.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.