2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    eonic

Logic pro x ervaringen

Beste allemaal,

Ik ben benieuwd wat de producers onder u vinden van logic pro x.

Ik moet zeggen dat ik, op 2 kleine puntjes na ( die ongetwijfeld aan mijzelf liggen) aangenaam verrast ben.

Ik had in eerste instantie niet direct de behoefte om over te stappen. De grootste sprongen zijn gemaakt bij onderdelen die ik zelf niet of nauwelijks gebruik, dus het leek mij een beetje overbodig om er maar weer eens 200 euro tegenaan te gooien.

Uiteindelijk kon ik het uiteraard toch niet laten, en ik moet zeggen dat ik er geen spijt van heb. De interface oogt een stuk prettiger ( je moet er tenslotte vrij vaak naar kijken) en ik heb in ieder geval het gevoel dat alles een stukje soepeler gaat dan in pro 9.

Ook de toevoeging van de ipad is handig, al denk ik dat het voor de zolderkamer muzikant meer een leuke gimmick is dan dat je er echt wat aan hebt. Ik zit immer altijd achter mijn bureau, met een midicontroller een een toetsenbord bij de hand, wat op zich wel makkelijker werkt dan de app.

Enige probleempjes waar ik tegen aan loop zijn de snap functie die voor audio op de een of andere manier niet altijd precies is, en het feit dat als je iets te lang zoomt (via magic mouse) de zoom functie nog even door ” zweeft” als je al hebt los gelaten.

Dit zijn echter slecht kleine puntjes die hoogstwaarschijnlijk aan een instelling liggen die ik nog niet heb kunnen opsnorren, en ik ben dan ook tevreden hobbyist.

wat vindt u?

Bijdrager
    KarelWillem

Eigenlijk was dit topic daar al een beetje voor (hoewel jouw titel wat duidelijker is wellicht):

Nieuw in Logic Pro X

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.