3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    yvesLa

Logic Pro 6 op Intel ???

Hallo,

Ik ben van plan een Mac met intel te kopen. Momenteel werk ik op een powermac G4 met Logic Pro 6.

Ik ben van plan deze software te upgraden maar weet er iemand of de upgrade installatie-CD de volledige Pro 7 bevat ??? Ik ben namelijk bang dat ik nog via de oude Pro 6 op mijn nieuwe mac moet gaan en deze een foutmelding zou geven omdat dit programma de intelprocessor niet ondersteunt ???

Weet er trouwens iemand of die Pro 6 ook op een intel-mac draait, zij het met haperingen ?

Alvast bedankt,

Yves

Sleutelbeheerder
    Night

Aple zegt er zelf dit over:

Voor slechts €49 kunnen gebruikers van Logic Pro 7 met behulp van een crossgrade-programma naar Logic Pro 7.2 upgraden. Deze Universal-versie functioneert zowel op Intel- als op PowerPC-gebaseerde Mac computers.

Ik leid daaruit af dat v6 niet draait op een intel-based Mac.

Bijdrager
    yvesLa

Inderdaad Night, maar daarom vraag ik of de upgrade van 6 naar 7 het volledige programma pro 7 bevat. En daarna moet er inderdaad nog een upgrade gebeuren naar 7.2 voor een goede werking op een intel.

De vraag die ik dus stel is of het mogelijk is om dit alles op een nieuwe intel te doen voor het bijwerken van de XSKey. Ook een mogelijk is misschien om de sleutel via mijn G4 bij te werken en daarna alles op een intel te installeren. Maar dus nog eens : is in de upgrade van 6 naar 7 een volledig Logic Pro 7 programma ?

Alvast bedankt,

Yves

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.