16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    skunk daddy

logic express pro 7

ik wil beginnen met logic te leren. Ik heb het programma geinstalleerd maar ik heb nooit geluid. Kan iemand mij hier bij helpen??

Bijdrager
    vogel

Heb je nou express of pro?
    En waar haal je je geluidsinvoer vandaan?

Bijdrager
    KarelWillem

Oké, één stap om geluid te krijgen (als voorbeeld):

Selecteer ‘Inst. 1’
    Klik linksonder op het eerste vakje onder I/O
    Achter het pijltje ‘Logic’ kies je ESP1

En nu zou je op dat kanaal geluid moeten krijgen met een keyboard aangesloten.

Bijdrager
    Jaimie

haha dit moet een crack zijn, want iemand die Pro 7 KOOPT weet echt wel hoe je geluid eruit krijgt.;)

Bijdrager
    KarelWillem

Hahaha. Zou je denken? Ik wordt anders helemaal duizelig van die handleiding van Logic.

Bijdrager
    vogel
    ”jaimiefanatic”

haha dit moet een crack zijn, want iemand die Pro 7 KOOPT weet echt wel hoe je geluid eruit krijgt.;)

Heeft mij anders een hele tijd gekost om dat uit te vogelen. En ik heb ‘m legaal. Zo, wat had ik zwaar de pest in, dat ik niet in de gaten had dat je een track eerst moet “armen”. Van alles doorgelezen, toch steeds niet gevonden.
    Dus om nou deze conclusie te trekken…

Bijdrager
    plonserd

maar iemand die afkomt met ‘logic express pro’ en dan een zeer vage omschrijving van zn probleem..kweet niet hoor

mss ns beginnen met garageband hm?

Bijdrager
    vogel

Dat ie nog niet is teruggekeerd in dit topic, vind ik een duidelijker teken van vaagheid. Hmmm… :?

Bijdrager
    mcician

Misschien is zijn dongle zoek ? :innocent:

Bijdrager
    DJ Naught-E

Hey man,

Misschien een beetje laat, maar ik zou als ik jou was het boek van Martin Sitter halen, Logic Pro & Logic Express 7, Peachpit. Deze word gebruikt bij het CMM, waar je dus officiele cursussen/trainingen kan volgen voor Mac. Ik ben net als jij een beginnende Mac-gebruiker en probeer Logic Express ook uit te vogelen. Ik heb geen tot weinig ervaring met het produceren van muziek, maar ik geloof graag dat ik het allemaal redelijk snel onder de knie zal krijgen.

Bijdrager
    tdaonp

Heheh, als hij een crack gebruikt is dat pas het begin van z’n problemen. It ain’t worth it! Zet dan een gekraakte cubase op een windows bak als je jezelf goed wilt pijnigen…

Als het niet gekraakt is: zo slecht is de handleiding nou ook weer niet. Kunst is: rustig lezen en beginnen bij pagina 1. Klinkt stom maar bij mij werkte het. Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk aan het werk ermee maar je moet met Logic echt even geduld hebben voor het beste resultaat.

Bijdrager
    Muse06

Na een training 101 werk je veel efficienter en doelgericht. Je zal zien dat zelf alleen binnen Logic het hoofdzakelijke van je gewilde resultaat maakt! Vele mensen kopen maar dure dingen bij, terwijl het eigenlijk al voor hun neus staat… raar hè. :o

Bijdrager
    sally

Leg even uit wat je bedoelt met training 101, als je wilt?

Bijdrager
    Muse06

Dit is DE training die je alle basis voor de workflow en extra kneepjes om vlotter te werken meegeeft.
    Ook kan je hier uitgebreid leren kennen hoe alles in elkaar zit met de nodige antwoorden op specifieke vragen. Dit is in een officiële Apple Training waar je daarna een certificaat, ook officiëel kan verkrijgen.
    heb je maar vragen hierover kan je steeds bij mij terecht. [email protected] Altijd welkom.

Bijdrager
    Muse06

1O1 is van Trainer Logic Level one naar User Level One…

Bijdrager
    sally

een op een, als het ware.
    bedankt.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.