9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    skunk daddy

logic express plug-ins gebruiken

Hallo,

ik heb mss een idiote vraag voor velen maar wil het toch weten. Ik heb logic express op mijn mac staan maar weet niet hoe ik een au plug-in kan openen erin. Ik weet wel waar ik hem moet zetten
    (bib–>audio–>plug-ins–>components) maar dus niet hoe te gebruiken. Als iemand mij vooruit kan helpen?

Bijdrager
    mcician

in je arrange window, links, op een track met je muis blijven klikken, dan komt een popup menu met je plugins.

Bijdrager
    skunk daddy

Maar het menu met plug-ins komt niet te voorschijn…:(

Bijdrager
    mcician

welke plugin is het ?

Bijdrager
    skunk daddy

http://del.icio.us/mikae1/vgm

de derde in de rij (magical 8bit)

Bijdrager
    mcician

leuk dingetje precies …
    anyway, heb je misschien een intel mac ?

Bijdrager
    skunk daddy

nope, gewoon een ibook. maar zou je mij eens gedetailleerd kunnen vertellen hoe je het dan opent en gebruikt (ben maar een beginner) :P

Bijdrager
    mcician

Bijdrager
    deSpaanseRente

Dubbelklikken op eender welk audio- of instrumentspoor; of via het menu vanboven: windows – Track Mixer.

Dan zie je alle track naast elkaar. Van boven naar onder zie je bij elke track staan: “Insterts (met 2 lege vakjes onder) – Sends (idem), I/O. Dubbelklikken op een leeg vakje onder “inserts, (afhankelijk van welke versie je hebt de 2de klik aanhouden) , & dan zie je een pop-up menu waar je je plug-in die je wil gebruiken kan selecteren om toe te passen op die track.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.