4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Brillantino

Logic express beginneling hoort niets

Hallo

Ik ben een Logic express 7 beginneling (vanaf vandaag). Ik heb altijd garageband gebruikt ben nu eens een overstap aan het testen, of het wel de moeite is.
    Normaalgezien kan ik goed overweg met de meeste software, de interface van logic lijkt me ook niet extreem moeilijk.

Nu heb ik dit probleem waar ik niets over vind:
    Ik heb m’n midi-keyboard (m-audio keystation49e usb) aangesloten en wanneer ik op de piano-track bijvoorbeeld iets record, dan zie ik wel dat ik iets aan het opnemen ben (noten verschijnen en andere indicators geven dit aan), maar ik hoor niets. Daarna bij het afspelen hoor ik ook niets…
    Behalve, wanneer ik exporteer als midi-file en die midi-file afspeel in quicktime, hoor ik wat ik heb gespeeld.
    Ik gok dat m’n audio niet goed is ingesteld? Of is mijn pb12″ G4 gewoon niet goed genoeg uitgerust ofzo?

bedankt alvast

Bijdrager
    Marius1976

Misschien moet je eerst even zoeken in het forum, alvorens een topic te starten?

Ik vond binnen een seconde:

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=81608

en

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=76432

En verder: je geeft aan dat je beginneling bent (vanaf vandaag). Misschien is het een idee om eerst eens je licht op te steken in de helpfiles en de documentatie?

Groet,
    Marius

Bijdrager
    mcician

probeer het eens met een audioinstrument trakc, dan kan je daar een instrument aan toewijzen, dan zou het moeten lukken.

maw klikken op een audio track, en dan kiezen voor audioinstrument.

en zoals aangehaald, Logig vraagt een klein beetje studie werk in het begin, lees je manual rustig door en met de manual naast je mac best wat beginnen prullen !

succes ermee !

Bijdrager
    Marius1976

Je kunt verder gaan met vragen stellen in 1 van de twee bovengenoemde topics.

Bedankt
    Marius

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.