3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Mr Van

logic express 7.2 doet raar

Heb sinds 1 dag Tiger geinstalleerd en upgrades gedaan., Toen logic express 7.2 geinstalleerd. etc..
    Bij opstarten telkens de melding “could not load hui -43” oke staat wel iets over geschreven op forums maar toch raar splinternieuwe software en toch weer meldingen. Aantal plug ins V-station en Atmosphere herkent ie opeens niet (logic 7.0 werkte perfect) oke even uit de map gehaald en start dan op. logic geregistreerd. Dan wil ik de Logic AU manager opstarten. en vraagt hij wilt u logic afsluiten . zodra ik bevestig. Error, logice gecrashed, zelfde geld voor Logic set up assistant. Ga snel even apple bellen voorversie 8 aangezien ik na 1 augustus deze heb gekocht. Heb opnieuw alles geinstalleerd en ervoor gezorgt dat de oude logic eraf is. toch werkt het weer voor geen meter. Ik wil muziek produceren en niet alleen maar het programma weer draaiend proberen te krijgen. Help

thanks for the input, Daan.
    http://www.myspace.com/housepilgrims.

Bijdrager
    Mr Van

anyone?

Bijdrager
    TGV

Heb je gelezen dat het een probleem met de pref-files kan zijn? Je schrijft dat je al Logic 7.0 gebruikte, dus wellicht is dat het probleem. Gooi ze weg (~/Library/Preferences/Logic/com.apple.logic.express.cs) of anders de hele directory (~/Library/Preferences/Logic) en als je toch bezig bent ook ~/Library/Application Support/Logic/. Pas op met die laatste: daar staan soms veel channel settings, samples en presets in. Als dat het geval is, kun je die eerst ergens apart bewaren, dan de directory weggooien. Dan start je Logic. Als alles dan goed gaat, kun je je de settings, etc. weer terugzetten in de nieuwe, lege directories die Logic weer opnieuw heeft aangemaakt. Mocht het dan nog een keer misgaan, dan weet je dat het probleem in een van die files zit.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.