8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    nickg

Logic board vervangen

Beste forumleden,

Enkele dagen geleden heb ik een post geplaatst betreft een defect logic board.
    Ik heb dit board zelf weten te vervangen doormiddel van een nieuw moederboard erin te plaatsen.
    Hij heeft een paar uur gedraaid en toen is hij in sluimer gevallen en nu start hij weer niet op, enkel een wit scherm.

Wat kan dit probleem nu zijn het moederbord is net nieuw.

Bijdrager
    klonic

Is het scherm wit of Applegrijs? Wat voor computer (en monitor) betreft het?

Bijdrager
    nickg

Het scherm is wit en het is een 13 inch scherm

Bijdrager
    nickg

Sorry het gaat om een Macbook 13 inch early 2009

Bijdrager
    S1t1e1f1a1n1

Ik verwacht dat je het dan gewoon niet correct hebt aangesloten…. Correctie: ik lees dat hij wel heeft gefunctioneerd… dan ligt het probleem dus niet bij het aansluiten… een APR bezoekje misschien?

Bijdrager
    macpro

[wilde gok mode]
    Kan zijn dat er toch nog een connector is losgeschoten omdat die bij het inbouwen niet goed is aangesloten.
    [/wilde gok mode]

Bijdrager
    McD44N

[nog een wilde gok mode] Het defect zit misschien (ook) in de voeding, of misschien is die niet goed aangesloten. Sluimer problemen kunnen met de voeding te maken hebben. 2. Heb je het OSĀ er nieuw opgezet? Dat zou ik wel doen.

Bijdrager
    macpro

Bij een nieuw moederbord hoef je zeker het OS niet opnieuw te installeren. Heb al een paar keer zo’n moederbord vervanging meegemaakt in diverse Macs en dat werkte meteen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.