8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    bob0172

logic 8 studio academic version

Is er al iets bekend over een eventuele academic version van Logic studio?

Ik kan wel 5% discount krijgen op vertoon van studentenkaart, maar of er ook een echte academic version is, is mij nog onbekend

Bijdrager
    RiFF

Kun je niet meer korting krijgen via surfspot? Via bepaalde scholen/universiteiten gaat dit wel. Ik krijg via universiteit Maastricht 12% korting, Logic kost dan maar iets van 420 ofzo…

Bijdrager
    imathieu

Ik denk dat jij toch iets te oud bent voor studentenkorting… :P

Bijdrager
    bob0172

Ey, je bent nooit te oud om te leren he jochie!;)

Maar ik heb het niet over een korting hoor,, ik heb het over de academische versie van logic, zijn 2 verschillende dingen. Een educatieve koring is 5 a 10% dan kan de prijs op 420 komen.

Maar een academische versie zou nog goedkoper moeten zijn.

Bijdrager
    bob0172
    ”RiFF”

Kun je niet meer korting krijgen via surfspot? Via bepaalde scholen/universiteiten gaat dit wel. Ik krijg via universiteit Maastricht 12% korting, Logic kost dan maar iets van 420 ofzo…

Ik kan op sufspot geen logic vinden hoor, staat deze er al op?

Bijdrager
    bob0172
    ”RiFF”

Bijdrager
    bob0172
    ”RiFF”

Bijdrager
    bob0172

Ik zit trouwens op de meeste recht conservatieve kutuniversiteit van Europa,, LEIDEN,, mischien dat ook nog verschil uitmaakt:roll:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.