4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Bjorn Plooster

Logic 7 de moeite waard?

Nu Logic 7 een tijdje uit is vroeg ik me af wat de meningen zijn over de update vanaf logic Pro (6). Is het die 300 punten waard? Of kan ik beter wachten tot de volgende update?

Bijdrager
    EwaldK

die zal nog wel even op zich laten wachten, aangezien binnenkort 7.1 verschijnt.
    zie hier: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=42563

ik ken geen pakket op de markt dat zoveel features biedt voor zo weinig geld en vanaf 6 naar 7.1 zijn er bijzonder veel nieuwe dingen bijgekomen…
    Enig obstakel wat ik zou kunnen bedenken is, als je helemaal van scratch het pakket zou moeten leren, maar zo te lezen heb je dus al logic-ervaring.

Bijdrager
    Remco

De binnenkort te verschijnen 7.1 update laat weinig te wensen over. Als de (relatief) vele bugs eruit zijn dan is het een geweldig pakket dat zijn gelijke nauwelijks kent (als je veel gebruikmaakt van de software synths/sampler, plug-ins). Echt een prachtig en enorm compleet pakket. Ik heb er zelf een TC-Powercore en een UAD-1 bij voor de galm (alhoewel Logic een fantastische galm heeft) en de compressie (die is bij Logic ook prima, maar ik vind de UAD-1 mooier klinken).

Bijdrager
    Bjorn Plooster
    ”Remco”

De binnenkort te verschijnen 7.1 update laat weinig te wensen over. Als de (relatief) vele bugs eruit zijn dan is het een geweldig pakket dat zijn gelijke nauwelijks kent (als je veel gebruikmaakt van de software synths/sampler, plug-ins). Echt een prachtig en enorm compleet pakket. Ik heb er zelf een TC-Powercore en een UAD-1 bij voor de galm (alhoewel Logic een fantastische galm heeft) en de compressie (die is bij Logic ook prima, maar ik vind de UAD-1 mooier klinken).

bedankt allebei! Ik had inderdaad begrepen dat er in 7.0 nogal wat bugs zaten. Eigenlijk vond ik de update vrij prijzig, maar ga er denk ik toch maar voor nu dan. rollator

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.