8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    John Derksen

Loggegevens Faxen

Al geruime tijd verstuur ik faxen via diverse programma’s onder OSX. Ik ga er van uit dat deze ook werkelijk worden ontvangen. Is er ergens een logfile die aangeeft wanneer welke faxen zijn verzonden?

Bijdrager
    bruno

Ik weet niet welke progs je gebruikt, maar ik ben er van overtuigd dat het in een logfile komt, kun je mischien meer vertellen om welke pogrammas het gaat?

Bijdrager
    John Derksen

Bruno,

Verzenden doe ik meestal vanuit Quark XPress 6.1, Word of Acrobat. Af en toe via andere programma’s waarbij je de keuze hebt tussen “Printen” of “Verzend als fax”

Uit jouw opmerking maak ik op dat de verzonden faxen eventueel bij de loggegevens van het betreffende programma kan staan?

Bijdrager
    remier

Bijdrager
    John Derksen

Wow Remier,

Er gaat een wereld voor me open. Bedankt!

John

Bijdrager
    Indomarco

Nou weet ik nog niets. Ik zou ook graag willen weten, waar blijven de Faxen uit elk willekeurig prog?

Bijdrager
    remier
    ”Indomarco”

Nou weet ik nog niets. Ik zou ook graag willen weten, waar blijven de Faxen uit elk willekeurig prog?

Als het goed is staan die er gewoon tussen, omdat het faxen via CUPS (zeg maar de printengine van OSX) gaat, en elk programma print via OSX.

Bijdrager
    Indomarco

P R A C H T I G

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.