6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

• Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Hoe heb je toen het probleem opgelost?

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Sorry. Verkeerde forum waar ik deze reactie plaats. Ik heb geen antwoord helaas voor je. Wel vervelend probleem.

Bijdrager
    Shmoo

Is dit serieus echt heel vaak of alleen gisteren/vandaag?

Apple heeft namelijk gisteren een reset gedaan omdat er een storing op de iTunes server was. Ik moest ook opnieuw inloggen voor een simpele update op mijn Mac uit te voeren.

Bijdrager
    Richard74

Ik heb mijn telefoon net 2 uur. En continu blijft hij om het wachtwoord van dat oude mailadres vragen.

Bijdrager
    Shmoo

Waarschijnlijk zat dit oude adres dan nog in de backup die je hebt teruggezet.

Het enige dat je kunt doen is maandag de klantenservice van Apple bellen. Dit omdat het oude adres niet meer bestaat, zeg je zelf. Zij kunnen dan aan de hand van een aantal persoonlijke vragen je AppleID resetten terwijl je aan de telefoon hangt. Beveiligingsvragen van het AppleID en/of eerdere aankopen moet je dan kunnen opnoemen plus een verificatie-check op het scherm van een Mac of ander Apple device in de buurt.

Als dit soort dingen niet uit zich zelf oplossen dan kunnen wij daar helemaal niets aan veranderen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.