3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Mersedtech

Locatievoorzieningen (specifiek)

Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen waar de locatievoorziening “Bewegingskalibratie en afstand” specifiek voor dient?

Hij staat bij mij continue aan en heb het gevoel dat het een behoorlijke impact op mijn batterij duur heeft.

Het is niet dat ik het erg vind, maar wat zou ik missen als ik het zou uitzetten? Wat doet het dan niet meer (goed)?

Dan kan ik zelf de afweging maken of ik het waard vind.

Bijdrager
    Scout

Ik heb het uitstaan, omdat het is bedoeld voor sport en fitness enzo. En dat doe ik niet met mijn iPhone, dus heb ik het ook niet nodig. Ik heb daar ook nog allemaal andere dingen uitstaan, zoals iAds op locatiebasis. Is niet nodig. Doe jij aan sport enzo? Dan aan laten staan

Bijdrager
    Mersedtech

Bedankt voor de reactie.

Inderdaad, ik heb daar verder alles uitstaan behalve onder productverbeteringen (diagnose en gebruik, populair clakbij en routes en verkeer). Ik draag graag bij aan (ben de exacte term vergeten): crowd data nog iets. Ik vind het zelf ook prettig.

Maar qua sport is niet specifiek genoeg voor mij. Waarschijnlijk gaat het dan uitsluitend om native Apple apps zoals gezondheid. Want externe apps als Runkeeper lijken me dat ze het gewoon doen obv instellingen per app.

Dus ik zit alleen te denken aan de stappen teller (wat via de andere sensor ging toch?). Naja, ik heb het nu uitgezet, staat bijna 24/7 aan…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.