1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    Arts

Locatie/adres mail wijzigen

Zoals ik al eens eerder heb aangegeven gebruik ik de reiscalculator in mail.
    Door een locatie in te vullen, wordt door mail (indien gewenst) de reistijd berekend.

Ik stuurde de afspraken/agenda-items (.ics) altijd vanuit een Windows werkomgeving naar Apple privé
    Tot voor kort was het mogelijk om “info” bij het agenda-item aan te klikken en de locatie alsnog aan te passen zodat mail hiermee overweg kon en de juiste reistijd werd bepaald.
    Sinds kort is het wijzigen niet meer mogelijk en staat dit vast. Wellicht omdat de andere PC met het zakelijke email-adres al organisator wordt gezien en dat wijzigingen dan niet meer mogelijk is.
    Wel lukt het soms om een mail item (.ics) in een enveloppe te sturen. De ics.-bijlage bevindt zich dan in een enveloppe en niet direct zichtbaar. Als ik deze gebruik lukt het me wel om de locatie te wijzigen of opnieuw te laten herkennen door mail.

1. Is er een mogelijkheid om de locatie in mail toch te wijzigen?
    2. Hoe komt het dat sporadisch een agenda-item als enveloppe wordt verstuurd (als ik dat kan forceren, is het probleem ook opgelost).

Dank Paul

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.