5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    MacEs

Locatie systeemringtones in iPhone?

Ik wil van mijn oude iPhone4 de systeemringtonen naar mijn nieuwe iPhoneSE (en mac) overzetten. Ik kan alleen niet vinden (googelen) waar deze zouden moeten staan. Ik gebruik iExplorer om bij bestanden te kunnen maar helaas geen ringtonen te vinden. Hopelijk is hier iemand zo slim en weet hoe dat moet. Alvast bedankt.

• Dit onderwerp is gewijzigd 8 maanden, 1 week geleden door  Night. Reden: IN JUISTE SUBFORUM GEPLAATST

Bijdrager
    TheBigZ

Staan ze niet in je iTunes op je computer?

Bijdrager
    MacEs

Dank voor je reactie, TheBigZ. Ringtones in iTunes is bij mij leeg. Googelend vond ik dat daar alleen aangeschafte ringtones staan, niet Apple’s ingebouwde systeemringtones.

Bijdrager
    Pi

Misschien een beetje gekke opmerking, maar waarom zou je die ringtones willen overzetten? Ook op de SE zijn de systeem ringtones toch gewoon te vinden? (Kijk eens onder “klassiek” in de ringtones kiezer)

Bijdrager
    MacEs

Bedankt voor je reactie Pi. Je hebt gelijk, daar staan inderdaad alle ringtones uit iOS7. Op een of andere manier heb ik daar overheen gekeken blijkbaar… Dan ben ik alleen nog wel benieuwd of ze niet op een of andere manier naar desktop te exporteren/extraheren zijn voor de fun.:-)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.