30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 45)
  • Q:
    Bijdrager
    RobinZwama

‘Loading MacOSX.nl’ -shirts?

Heya,
    zag deze foto staan op de .Mac van MacPro (even rondsnuffelen kan nooit kwaad) en toen kwam ik deze foto tegen:

Zijn die te koop? :innocent:

[size=17:d732040fd0]Bestelling:[/size:d732040fd0]
    – RobinZwama
    – Kriska
    – sean2901
    – buxx
    [size=14:d732040fd0]Totaal: 4[/size:d732040fd0]

Bijdrager
    SeaTrue

als aandenken aan macosx fzo? :evil:

Bijdrager
    RobinZwama

Ik vind ze erg leuk!:)

Bijdrager
    MacBeer

Er zijn een paar jaar geleden een aantal motiven op shirts gezet… Neem even contact op met Adriaan als je er eentje hebben wil. Kan ook zijn dat ze helemaal op zijn.

Bijdrager
    RobinZwama

Dankje, ik hoop dat ie nog heeft:)

Bijdrager
    Steff
    ”MacBeer”

Er zijn een paar jaar geleden een aantal motiven op shirts gezet… Neem even contact op met Adriaan als je er eentje hebben wil. Kan ook zijn dat ze helemaal op zijn.

Als ze er niet meer zijn. Zouden ze dan weer gemaakt kunnen worden? Of eventueel een adresje voorschieten waar ik zo’n shirt kan laten maken?

Bijdrager
    Freek.

Hé, daar heb ik nog een t-shirt én een polo met lange mouwen van. Gekocht in 2004 via de site :lol: :P

Bijdrager
    RobinZwama
    ”Kriska”
    ”MacBeer”

Als ze er niet meer zijn. Zouden ze dan weer gemaakt kunnen worden? Of eventueel een adresje voorschieten waar ik zo’n shirt kan laten maken?

Ook interesse?:P
    Heb Ad net een mailtje gestuurd, hopen op een positief antwoord;)

Moderator
    unSOUND
    Bijdrager
    sean2901

Als je ze kan bestellen wil ik wel één. Heb het artikel en de topics even bekeken, maar er staat nergens duidelijk waar je ze kan krijgen of bestellen.

Bijdrager
    RobinZwama

Mee eens, ik vind nix in doe topic waar ik iets aan heb;)
    Ik maak wel een lijstje:
    [size=17:9bfe6507e5]Bestelling:[/size:9bfe6507e5]
    – RobinZwama
    – Kriska
    – sean2901
    [size=14:9bfe6507e5]Totaal: 3[/size:9bfe6507e5] (zie bovenste berichtje)

:P:P

Bijdrager
    buxx

Buxx wil er ook wel eentje hebben!

Bijdrager
    sean2901

Zou leuk zijn die shirt. kan ik ineens wat reclame make op de uni. Denk dat veel mensen op het forum er wel één willen.

Bijdrager
    RobinZwama

Zou mooi (evt. gratis) reclame zijn als er veel mensen met die shirts gaan lopen.
    Ik wil best reclame maken op deze manier:P (leuke shirts :innocent: )

Bijdrager
    JamesButter

Als ie een mooi roze kleurtje krijgt… :P

Bijdrager
    SeaTrue
    ”Soulwaxxie”

of magenta?

Bijdrager
    J-roen

Ze zijn ook erg actueel. Als je tegenwoordig ergens veel van mag beleven is het wel van het loaden van MacOSX.nl.

Bijdrager
    JamesButter
    ”samheijens”
    ”Soulwaxxie”

of magenta?

Nou vooruit dan maar..

Bijdrager
    Steff

Nee niet alles moet magenta worden hoor! Allemachtig jullie willen heersen he met magenta. Hmm Microsoft Magenta achtig.

Nee hij moet gewoon paars zijn of anders zwart.

Moderator
    Pete.Z
    ”J-roen”

Ze zijn ook erg actueel. Als je tegenwoordig ergens veel van mag beleven is het wel van het loaden van MacOSX.nl.

:bigsmile:

Gaat inderdaad wel weer langzaam vandaag.

Wel leuke shirts!

Bijdrager
    Moode
    ”RobinZwama”

Zou mooi (evt. gratis) reclame zijn als er veel mensen met die shirts gaan lopen.
    Ik wil best reclame maken op deze manier:P (leuke shirts :innocent: )

Niet handig, reclame maken als het al veel te druk wordt…

Bijdrager
    sean2901

Gaan we een nieuwe design contest houden? Ik zal D&G en Bikkembergs al contactere anders. 8)

Bijdrager
    tiny

Hehe, dat ben ik =) Op een forum-uitje in Duende-Dos. Leuk:)

De XL valt alleen wel erg klein…

Bijdrager
    PietjePuk
    ”sean2901″

Ik zal D&G en Bikkembergs al contactere anders.

Laat maar, wat een k*tmerken zeg, daar wil je toch niet meer mee rondlopen. Gelukkig loopt elke marginaal er al mee rond tegenwoordig…:?

(en nee daar bedoel ik jou natuurlijk niet mee, het is alleen een algemeen beeld dat je tegenwoordig wel ziet)

Bijdrager
    chocolate

Klopt, de favo kleertjes van jumperkes e

Ontopic, waarom geen nieuwe contest ? Zou wel fijn zijn

Bijdrager
    sean2901
    ”PietjePuk”
    ”sean2901″

Laat maar, wat een k*tmerken zeg, daar wil je toch niet meer mee rondlopen. Gelukkig loopt elke marginaal er al mee rond tegenwoordig…:?

(en nee daar bedoel ik jou natuurlijk niet mee, het is alleen een algemeen beeld dat je tegenwoordig wel ziet)

Ik loop daar ook niet mee ze.:) Maar zoals je al zei de meerderheid wel. :d

Bijdrager
    KarelWillem
    ”PietjePuk”
    ”sean2901″

Iedere marginaal merkt er geen moer van als er een ander merkje ingenaaid zou zijn.
    Dat is pas erg…

En ja, daar bedoel ik jullie wel mee. :wink: :D

Bijdrager
    sean2901

Als iedereen de hand nu eens in eigen boezem steekt. Daar zul je al werk genoeg mee hebben. Als die mensen dat nu willen dragen en daar zoveel geld aan uit willen geven dan is dat hun probleem. Mijn opmerking dat ik die designers zou contacteren was louter ironisch en ze waren ook louter toevallig gekozen. Zo op die opmerking ingaan. :roll:

Bijdrager
    Steff

Och dat over die merken. Sommige merken het wel en sommige merken het niet dat ze met een merk aan lopen of zonder merk aan lopen. Ik merk het merk jij het ook?

:P 8) :roll:

Trouwens over een nieuwe contest? Laten we eerst de reactie van Adriaan afwachten? :|

Bijdrager
    TiTaaaThijs

ik wil er ook 1 maar niet in het zwart ?!?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 45)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.