14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Elisasks

LiveType is working very slow

Whenever I use Livetype for my titels in Final Cut Express, it works realy slow. I had the settings set the same as in FCE but when I write a new title at firts I only see bullets and there’s a big delay in showing the actual fonts. Also I scrolling along the timeline is really difficult with lot’s of hickups. I’m working with an external harddisk on firewire for my scratchdisk.

Bijdrager
    coppess

Maybe you should ask this on a English forum. Not all the members here speak English very well;) Also this is a Dutch website

Bijdrager
    chatsmit

wattis da question?

Bijdrager
    Yaris

Elisasks is perfect nederlandstalig. Hij/zij heeft vroeger al berichten gepost in het Nederlands. Waarschijnlijk een copy/paste van een engelstalig forum.

Moderator
    Night

Google Translations Nederlands?:evil:

Bijdrager
    Yaris

Dan krijg je dit:

“Wanneer ik LiveType gebruik voor mijn titels in Final Cut Express, het werkt echt traag. Ik had de instellingen die hetzelfde als in FCE, maar toen ik een nieuwe titel op flirt schrijf ik zie alleen kogels en er is een grote vertraging in het tonen van de eigenlijke lettertypen. Ook heb ik scrollen langs de tijdlijn is erg moeilijk met veel van hickups. Ik ben bezig met een externe harde schijf op firewire voor mijn scratchdisk.”

Nou moet ik zeggen dat de originele Engelse tekst ook niet zonder fouten is.

Bijdrager
    Yaris

Dubbelpost

Bijdrager
    63743 Master

Niet beledigend bedoeld, maar dit engels is wel door een nederlander geschreven zijn gezien de taal-mankementjes… Copy/paste is het niet en waarom het in het engels is weet ik ook niet…

On Topic: Misschien even LiveType opnieuw installeren? Diskpermissions? Welk systeem/versie Livetype enzovoorts zou handig zijn;)

Bijdrager
    Elisasks

Uhhh sorry maar ik heb ook een abbo op het engelse forum en ik dacht dat ik in het engelse forum zat. Op mijn forntpage zie ik nl alleen engelstalige onderwerpen. Maar fijn dat er in totaal 5 antwoorden komen die totaal niets met mijn vraag te maken hebben. Dat zal dan wel weer typisch nederlands zijn…..! :<

@Master Even livetype opnieuw instaleren? Hij heeft dit gedaan vanaf de verkoop en ik heb dus ook geen livetype instalatie disk.

Bijdrager
    Hansi2124
    Elisasks op 15 september 2011

Maar fijn dat er in totaal 5 antwoorden komen die totaal niets met mijn vraag te maken hebben. Dat zal dan wel weer typisch nederlands zijn…..!

Ik kan hier 2 dingen op zeggen:

1. Dit is toch duidelijk een Nederlandstalig forum, gezien alle tekst die je moet lezen om hier een topic geplaatst te krijgen.
    2. Dat je hier een vraag dropt en pas na 4 dagen terugkomt om te kijken wat de antwoorden zijn geeft ook al aan dat je niet erg betrokken bent bij de hulp die je zou kunnen krijgen.

Bijdrager
    Elisasks

Dat komt omdat ik geen mail kreeg. PFFFFF wat een Gezeur!
    Ik stap over naar het engelstalige forum gegroet!

Bijdrager
    Hansi2124

Als je geen mail krijgt, kan je toch nog altijd op de site kijken.
    Maar ja, dat is blijkbaar ook teveel moeite.

Bijdrager
    Vassilli

Lekker kort lontje. Gezellig!

Bijdrager
    Elisasks

Nog een keer…… Per ongeluk had ik twee berichten gepost. Dat gebeurd wel vaker door mijn penmuis. Een was er verwijderd door de redactie. Hiervan kreeg ik een email. Ik wist niet dat ik een twee berichten had geplaatst en omdat ik geen e-mails meer kreeg, heb ik niet meer gekeken. Ik heb geen kort lontje, het is alleen jammer dat er nu zo wordt doorgegaan op een vergissing van mijn kant en niet op de inhoud van de vraag. Het gaat over het feit dat ik engels gebruik en dant dat engels niet correct is. Op het moment dat ik mijn excuses aanbiedt en de zaak uitleg krijg ik een les over mijn mijn betrokkenheid (!). Dat heet in mijn woordenboek afzeiken. En daar hou ik niet van en dan ben ik het zat dus. Dan heb ik geen zin meer om deel te nemen als vrager en als antwoorder in dit forum. Kennelijk heb ik dan een kort lontje. Deze hele manier van omgang helpt dit Forum natuurlijk ook niet. Als mensen met hetzelfde probleem met LiveType op dit draadje stuiten hebben ze er natuurlijk niets aan.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.