14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    karf

@live.nl account in Mail

Is er een mogelijkheid om een @live.nl* account in Mail te stoppen?

[size=7:64c24ee9fc]*Niet al dat gezeik over waarom neem je niet een @mac adres. Nou omdat ik die gewoon niet wil. En ik heb zelf ook nog een adres van me host.[/size:64c24ee9fc]

Bijdrager
    mvdenberg

Net als een @hotmail account kan dit volgens mij niet.

Bijdrager
    karf

Ik kwam dit tegen.
    Maar heb het neit echt werkend gekregen. Ook niet met Hotmail.com

Bijdrager
    djdnl

Waarom neem je geen .mac adres? hahaha, sorry flauw. Dat adres van je host werkt wel in je mail? Ik ga het nu zelf even proberen, ik kom er zo op terug

op terug..
    Een paar jaar terug stelde ik in dat alle hotmail mail automatisch naar mijn provider mail werd gestuurd. Ik kan niet meer vinden in live hoe dat nu moet, of hoe ik dat toen heb gedaan. Maar je zou misschien eens kunnen zoeken op het doorsturen/FWD van e-mail. Dan beantwoord je het met de mail van je provider. Als je je weergave naam gelijk houd op beide accounts, dan heeft niemand dat door.

Inactief
    Anoniem
    ”karf”

[size=7:05e6de49de]*Niet al dat gezeik over waarom neem je niet een @mac adres. Nou omdat ik die gewoon niet wil. En ik heb zelf ook nog een adres van me host.[/size:05e6de49de]

Gmail? :innocent:

Bijdrager
    FlyingSeal

Nee, dit kan niet. Alleen met hele oude hotmail adressen van een aantal jaren terug. Microsoft heeft dit tegenwoordig geblokkeerd, omdat men wil dat je op de webmail omgeving inlogt vanwege de reclame inkomsten die daaruit voortvloeien.

Bijdrager
    djdnl
    ”FlyingSeal”

Nee, dit kan niet. Alleen met hele oude hotmail adressen van een aantal jaren terug. Microsoft heeft dit tegenwoordig geblokkeerd, omdat men wil dat je op de webmail omgeving inlogt vanwege de reclame inkomsten die daaruit voortvloeien.

… als een bus.

Ik krijg het niet meer voor elkaar.

Bijdrager
    freshface

httpmail plugin kan webmail adressen in mail installeren.

Bijdrager
    Barabas2005

Ik gebruik HTTPMail. Deze werkt bij mij ook nog steeds nu alles naar Live is overgezet.

Bijdrager
    karf
    ”Barabas2005″

Ik gebruik HTTPMail. Deze werkt bij mij ook nog steeds nu alles naar Live is overgezet.

Die heb ik ook. Alleen hier werkt het niet.

Inactief
    Anoniem
    ”freshface”

httpmail plugin kan webmail adressen in mail installeren.

Nope… werkt hier ook niet.

Bijdrager
    Barabas2005

Als incoming mail server gebruik ik http://www.hotmail.com en voor outgoing services.msn.com. Dit werkt prima. Nu moet ik wel zeggen dat ik een betaalde account heb.

Inactief
    Anoniem
    ”Barabas2005″

Nu moet ik wel zeggen dat ik een betaalde account heb.

Grapjas… als je betaalt werkt pop3 in Hotmail uiteraard wel.:P

Bijdrager
    Barabas2005

:innocent: Sorry, ik was het zo gewend dat ik niet meer wist dat het niet bij het gratis abonnement zat :D .

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.