6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    onfire

Livebox Orange en wireless internet optie

Heeft iemand ervaring met internet van Orange en dan vooral de draadloze optie die kunt bestellen bij de livebox.

Momenteel heb adsl via een modem en daaraan een airport xpress gehangen. Werkt prima, heb 3 airport xpress-dingen door mijn huis en tot op heden geen problemen.

Vraag: kan een airport xpress aan de livebox (ik denk het wel) en b) wie heeft er ervaring met de livebox wireless en mac. Werkt het gewoon op de airport?

Want als het niet werkt dan neem ik alleen een livebox en daaraan koppel ik mijn airport xpresssss….

Thanx

Bijdrager
    wilko

Ja, het werkt allemaal met elkaar samen zonder problemen.

Bijdrager
    onfire

Ok, dus eigenlijk kan ik dan net zo goed de wireless modem erbij nemen? en hoe ben je verder te spreken over Orange? Toevallig Orange Family?

Bijdrager
    Gies

Bij mij (amsterdam) werk het allemaal prima! Draadloos met 2 Windoos machines en een iBook. Zeer tevreden. Soms even de voeding uit en in maar verder prima!

Bijdrager
    onfire

Toevallig ook nog advies over of ik wel of niet via de adsl moet gaan telefoneren, dit kan er namelijk ook nog bijgenomen worden alleen ik weet niet of dit wel goed werkt? Hoor altijd van die spookverhalen dat je bepaalde nummers niet kunt bellen.

Moet niet hebben dat ik straks niet bereikbaar ben.

Bijdrager
    Electr0n

Mja dat gaat gewoon werken, alleen ik heb geen ervaringen over Orange internet. Alleen mobiel.
    hehe, heb je denk niks aan.
    In ieder geval gaat dat gewoon werken, je Mac zou gewoon het draadloos vinden en voor de rest geen problemen!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.