16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Paulkwee

Live stream 4 oktober?

Heey allemaal!

Zoals vele weten wordt a.s. dinsdag (4 oktober) een vrij veel belovende dag voor apple en ons.
    Maar zou het graag live willen zien, kan dit ergens en zo ja waar en hoe?

Ik hoor het graag nog en alvast bedankt!

Bijdrager
    IBram15

Er zal voor alsnog geen livestream zijn, anders zou je het wel ergens op OMT gezien hebben.

Bijdrager
    Paulkwee
    IBram15 op 01 oktober 2011

Er zal voor alsnog geen livestream zijn, anders zou je het wel ergens op OMT gezien hebben.

Oke jammer. Hopelijk vind iemand anders nog wel iets, want mijn zoektocht strande inderdaad ook vrij snel.

Bijdrager
    Afroman

MAcrumors, Engadget, Gizmodo zullen ze vast wel streamen, zoals elke keer.

Bijdrager
    IBram15

Geen videostream (wat de TS bedoelde volgens mij), maar via die sites kan je idd snel alle info zien, en genoeg foto’s.

Edit: misschien toch wel, dinsdag zal je het weten;)

Bijdrager
    lucschram

Wie weet, ik hoop van wel:D

Bijdrager
    Afroman

En anders kijk je de volgende dag op Apple.com toch?

Bijdrager
    lucschram

Mee eens.

Bijdrager
    IBram15

Of op de Apple Blogs, zal genoeg te lezen zijn woensdag!

Bijdrager
    Paulkwee

Het liefst zie ik inderdaad een live streak video “alsof ik erbij ben”. Want woensdag is toch weeer een dag later en zou wel jammer zijn, want wil er zo snel mogelijk bij zijn haha

Bijdrager
    RobinProductions

Die stream maakt mij zoveel niet uit, ik ben meer benieuwd naar hoe de keynote in elkaar gaat zitten.

Bijdrager
    JohnnyDeBelg

live stream zou leuk zijn. Want ik ben van plan als hij komt die met een paar mensen te gaan bekijken gewoon voor de fun een mini event bij iemands thuis.

Bijdrager
    Paulkwee
    JohnnyDeBelg op 02 oktober 2011

live stream zou leuk zijn. Want ik ben van plan als hij komt die met een paar mensen te gaan bekijken gewoon voor de fun een mini event bij iemands thuis.

Ja daar is het inderdaad ook leuk voor, plus dat je erg snel bij de nieuwtjes bent. Jammer dat ze dit toch niet DUIDELIJK vermelden en de locatie waar (welke website) want dan kan je dit soort dingen inderdaad ook voor andere plannen.

Bijdrager
    lucschram

OMT zei dit op Twitter:

Het Apple event wordt morgen niet live gestreamd. Gelukkig heeft OMT een mooi live programma met leuke gasten. Stem morgen af op OMT: 18:30!

Bijdrager
    Paulkwee

Ah jammer. Maar hopen dat alles met alle specificaties en alles snel online zal zijn.

Bijdrager
    BasiX

Ik heb alle grotere liveblogs even op een rijtje gezet:

http://basvanderploeg.nl/keynote

Misschien handig voor vanavond.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.