6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    hydro

.LIT bestanden openen

Hallo iedereen!

Weet iemand misschien een programma waarmee ik .LIT bestanden kan openen?
    Deze bestanden zouden zover ik begrepen heb iets van encrypted eBook-bestanden moeten zijn.

Ik zoek dus een goede reader voor Mac of Windows.

Mijn collega(waarvoor ik deze vraag stel) heeft zelf al eens zitten te zoeken maar komt dan alleen uit bij een Miscrosoft reader voor eBooks, en je raadt het misschien al: het werkt niet of het werkt heeeeeel erg slecht. Daarom heeft hij dus een goed alternatief nodig waarmee hij wel kan werken.

Ik heb overigens ook al gezocht maar kwam op dat draadje alleen maar dit programma tegen: http://www.convertlit.com. Maar Dat programma wil ook niet echt werken.

Alvast bedankt!

Groeten,
    Hydro[/url]

Bijdrager
    black_eye

.lit bestanden worden gebruikt door MS reader. Misschien is er een Microsoft Reader voor op de Mac?

Bijdrager
    black_eye

Can I read my Microsoft Reader eBook on a Mac?

As of now, no Mac or Linux compatible versions of the Reader are available.

Nog een quote:

Apple or Macintosh computers: Microsoft has not made an official announcement, however, according to a recent ePublisher’s Lunch newsletter, at the “… annual conference held by Cowan, Liebowitz & Latman, Microsoft’s Clifford Guren confirmed that the company is at work on a Macintosh version of their Reader software. At the same time, he made it pretty clear the company is still a long distance from developing Reader for the Palm OS (stated reason: unfortunately the displays are just so poor….).”

Dit is wat ik vond, geen idee wanneer de Mac versie komt.

Bijdrager
    boomimans

Kijk hier anders ff.

http://www.overdrive.com/

Bijdrager
    hydro

Maar ik wil net niet de Macrosoft Reader, deze werk namelijk niet goed.
    Ik zoek dus echt een alternatief voor de Microsoft Reader, het liefst zelfs voor Windows.
    Mijn collega(die een goede reader nodig heeft vor z’n eBook’s) gebruikt namelijk een windhoos.

Bijdrager
    black_eye
    ”hydro”

Maar ik wil net niet de Macrosoft Reader, deze werk namelijk niet goed.
    Ik zoek dus echt een alternatief voor de Microsoft Reader, het liefst zelfs voor Windows.
    Mijn collega(die een goede reader nodig heeft vor z’n eBook’s) gebruikt namelijk een windhoos.

Ik heb ook heel lang zitten zoeken voor een reader voor .lit maar je zit toch echt vast aan MS Reader. Er zijn al wel alternatieven om .lit docs te maken, nog niet om te lezen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.