16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    macsiem

Lion herstart

LION >> Onder Appeltje >> Herstart… laat een bordje zien waar een vinkje staat bij:
    Open vensters opnieuw bij opnieuw inloggen
    Is het ook mogelijk in te stellen dat dit vinkte bij default UIT staat?

Bijdrager
    AppleStef

Gaat niet zover ik weet.

Bijdrager
    TheDutch90sKid

Ja dat zou ik ook willen weten!

Bijdrager
    baziel

Ik zou da ook willen weten:)

Bijdrager
    AppleStef

Mij maakt het eig totaal niet uit, want ik zet men mac bijna nooit uit.

Bijdrager
    csteelooper

Het enige dat ik kan vinden is dit, maar daarmee schakel je Resume (de feature waar deze optie onderdeel van is) helemaal uit. En of dát nou is wat jullie zoeken…?

Bijdrager
    AppleStef

Neen dat help niet, omdat er staat: “herstel vensters na stoppen en opnieuw openen van programma’s” er staat nergens mac opnieuw opstarten in oid.

Bijdrager
    csteelooper

@AppleStef: Ik weet wat er staat. Deze optie is echter bedoeld om Resume COMPLEET uit te schakelen, dus ook de optie “Open vensters bij opnieuw inloggen.” Maar tenzij ik Macsiem verkeerd heb begrepen wil hij de functie niet compleet kwijt, maar alleen het standaardgedrag veranderen.

Bijdrager
    AppleStef

@csteelooper

Ah zo. Verkeerd begrepen dan.

Bijdrager
    deSpaanseRente

Iedereen heeft het hier zowat verkeerd begrepen. Resume uitzetten bij systeemvoorkeuren heeft helemaal geen effect bij “Open vensters opnieuw bij opnieuw inloggen”. Je kan dat hoe dan ook niet als default uitzetten. Wat ik toch wel als bug ervaar.

Bijdrager
    McJohn

Maybe is it just me,….maar ik heb de indruk dat heel wat Macgebruik(st)ers de zogenaamde iOS features liever kwijt dan rijk zijn?:) (including me,…)

Bijdrager
    pinkie
    Bijdrager
    deSpaanseRente

Heeft ook wederom niks te maken met wat de topicstarter vraagt hoor.

Bijdrager
    pinkie

Heb je het geprobeerd?

Bijdrager
    iep

Dat uitschakelen in de systeemvoorkeuren betreft alleen de instelling voor apps en niet die voor het afsluitscherm in OS X. Voor dat afsluitscherm zul je steeds weer opnieuw dat vinkje moeten uitvinken. Iets anders kan op dit moment gewoon niet.

Bijdrager
    AppleStef
16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.