5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    maaaarie

Linkedin header bedrijfspagina formaat

Hallo

Ik heb een vraag ik moet voor een klant van ons een header maken voor hun LinkedIn bedrijfspagina. Nu heeft LinkedIn net een nieuwe vormgeving, maar ook nieuwe afmetingen. Nou geven ze zelf als ideaal formaat dit aan: 1536×768. Maar als ik de vader op dat formaat maak valt echt de helft eraf de header is veel langer en veel smaller. Dat zie je eigenlijk ook al wel. Maar weet iemand wat je dan wel het beste als formaat kan aanhouden?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Shmoo

Schaal eens met je browser.. kleiner, groter, waarschijnlijk zit je tussen een breakpoint.

Moderator
    Mac Daddy

Ik zou wel dat formaat aanhouden, maar er is inderdaad een ‘safe space’ waarin dingen altijd te zien zijn. Waarom ze zoveel marge hebben bij LinkedIn snap ik ook niet helemaal. Facebook en Twitter zijn nog het meest hanteerbaar. Youtube heeft ook zo’n belachelijke marge erin zitten.
    Dit lijkt een goeie uitleg, maar dat lijkt ook nog op de oude website. Maar kan zelf ook nog niets duidelijk een artikel vinden die met de nieuwe site rekening houdt.

Bijdrager
    maaaarie

Nee het is zo gek als ik nu een header erin zet valt echt meer dan de helft eraf… Ik moet de header echt op een ander formaat maken lijkt.

Bijdrager
    Shmoo

Wat is eigenlijk de header van een LinkedIn pagina. Is dat deze cover image?

Ik kan namelijk nergens voorbeelden vinden van headers (wel allemaal oude formaten en voorbeelden)

Die afbeelding is 646px x 220px

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.