8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    madubina

Link naar specifieke pagina in PDF

Het zou mogelijk moeten zijn om een link op een website te plaatsen die verwijst naar een specifieke pagina/plek in een PDF. Ik heb verschillende mogelijkheden gevonden, maar nog geen enkele die daadwerkelijk werkt. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Zoiets stel je in via het PDF document zelf.

Als je Acrobat Professional gebruikt kan dat via de volgende optie:

Mocht je geen Acrobat Pro hebben, post (of PB) dan even een link naar het bestand, dan stel ik het voor je in.

Bijdrager
    madubina

Zoiets stel je in via het PDF document zelf.

Als je Acrobat Professional gebruikt kan dat via de volgende optie:

Dankjewel, dit werkt inderdaad voor 1 specifieke pagina. Als aanvulling op mijn eerste post: mijn klant wil vanaf de website naar meerdere verschillende pagina’s kunnen verwijzen binnen dezelfde PDF. Met bovenstaande oplossing werkt dit helaas niet, of er zou voor elke pagina een aparte PDF moeten komen.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Juist, dat is de oplossing.

Het probleem zit hem in de verschillende browsers. Niet alle browsers gaan op dezelfde manier om met het openen van een PDF bestand. Het veiligst (en meest logisch) is om dit aan te sturen vanuit het PDF bestand of meerdere bestanden.

Bijdrager
    madubina

Ok, ik ga dit aan mijn klant voorleggen, bedankt!

Bijdrager
    Wyodor
    Bijdrager
    Dr. Maddox

Precies, en dat is weer browser afhankelijk (dus waardeloos).

Bijdrager
    madubina

Het wordt nu waarschijnlijk opgelost door de PDF bij een dienst als ISSUU te uploaden, dan is het wel mogelijk om van buitenaf naar verschillende pagina’s binnen het document te verwijzen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.