14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Limewire vraag

Als ik iets gedownload heb met limewire, en het is een redelijk groot bestand, krijg ik de volgende foutmelding in de status bar;

“Could not move to library”

Als ik het bestand probeer te openen vanuit limewire zelf krijg ik ook een foutmelding.

Heeft iemand een oplossing?

Bijdrager
    Marc

Eén….dat is dan mer dan waaarschijnlijk illegale soft.
    Twee….er zit niets anders op dan dit bestand te deleten, is een beschadigd bestand.

Bijdrager
    PeterMeeuwsen

Wie gebruikt er hier dan *absoluut* geen illegale software???

Bijdrager
    meneer de koekepeer
    ”digitalguru”

Eén….dat is dan mer dan waaarschijnlijk illegale soft.
    Twee….er zit niets anders op dan dit bestand te deleten, is een beschadigd bestand.

Tot nu toe eigenlijk alleen mp3 gedownload :?

Bijdrager
    olav
    ”meneer

Als ik iets gedownload heb met limewire, en het is een redelijk groot bestand, krijg ik de volgende foutmelding in de status bar;

“Could not move to library”

Als ik het bestand probeer te openen vanuit limewire zelf krijg ik ook een foutmelding.

Heeft iemand een oplossing?

Helaas geen oplossing, wel een bevestiging van het probleem. Ik heb dezelfde ervaring, niet alleen met mp3 :innocent: .
    Heb op limewire forum meerdere identieke klachten gezien die evenwel meestal samenhangen met eenzelfde versie, probeer een oudere versie en alles ‘schijnt’ het goed te doen. Ik heb het zelf maar opgegeven.
    Kunnen we niet een ftp share beginnen met elkaar? De programma’s die je zelf eerlijk hebt gekocht delen met iemand anders. Of zeg ik nu iets oneerbaars? 8)

Bijdrager
    dennis

ff vraagje tussendoor, als ik *toevallig* de download site van limewire pro heb en die nu *per ongeluk* hier neerzet, zou dat dan mogen??
    Het is gewoon een internet site toch??

Dennis

Bijdrager
    olav
    ”dennis”

ff vraagje tussendoor, als ik *toevallig* de download site van limewire pro heb en die nu *per ongeluk* hier neerzet, zou dat dan mogen??
    Het is gewoon een internet site toch??

Dennis

HE.. je bent toch niet op mijn MAC ingebroken:D

Bijdrager
    Beathoven
    ”PeterMeeuwsen”

gokje.. linux gebruikers:)

Bijdrager
    olav
    ”Beathoven”
    ”PeterMeeuwsen”

gokje.. linux gebruikers:)

he ja een poll: Hoeveel illegale software heb jij op je Mac?

Bijdrager
    Elstar

Een groot deel van de “could not move to library” bestanden werkt toch wel, als je ze maar opent in finder, vanuit de ‘incomplete’ map. Hetzelfde geldt voor de beschadigde bestanden. Meer dan de helft werkt wel.
    Enne, Limewire bestaat ook in het NL (inclusief foutmeldingen).

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Waarom zou ik limewire nou in het nederlands willen? Is toch een poep lelijke taal!

Bijdrager
    Elstar

Hollands is een spuugchkhlijke taal, klopt. Liever dat zagggte Brabants (of Limburgs, of Vlaams).

Ik probeer alles toch in het NL te krijgen. Vreemde talen zijn nooit mijn sterkste kant geweest en als daar ook nog een hoop computer-jargon tussen zit ben ik de draad snel kwijt. Dus.

Bijdrager
    olav
    ”Elstar”

Een groot deel van de “could not move to library” bestanden werkt toch wel, als je ze maar opent in finder, vanuit de ‘incomplete’ map. Hetzelfde geldt voor de beschadigde bestanden. Meer dan de helft werkt wel.
    Enne, Limewire bestaat ook in het NL (inclusief foutmeldingen).

Dan heb jij geluk gehad, bij werkte van alle grotere bestanden er geen een, nul, zip, nada, helemaal niets.:? :( :cry:
    Daar wordt je niet blij van.

Alhoewel, nu zet je het programma aan en je gaat slapen en de volgende morgen zie je wel hoe het gaat. Ooit ben ik 5 nachten bezig geweest de database van de IMDB te downloaden met een 14.4 modem over een analoge lijn. Maar dat was ook wel lang geleden.

Bijdrager
    Igor

olav: zo’n poll is er al lang geweest, zoek maar eens op het forum…

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.