18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    riniton

Limewire start niet op

Als ik LimeWire wil opstarten dan springt het icoontje een paar keer op en neer in mijn dock en verdwijnt daarna weer.
    Heb al van alles geprobeerd. Opnieuw installeren, alles verwijderen, permissies hersteld, opnieuw opstarten.
    Wie o wie kan mij helpen?
    Alvast vriendelijke bedankt!

Bijdrager
    Mezzanine

spotlight op dit forum gebruiken… :mrgreen:

Bijdrager
    Larz

idd, zoekfunctie gebruken, dit is al topic nummer 5.

Bijdrager
    eRic@MacOSX

Ik meende dat dit al de 7de was. Ik zoek het even uit………:oops:

Bijdrager
    eRic@MacOSX

Sorry je was de 6de. Ik hoop wel dat je uit al die post je atwoord zult vinden.:wink:

Bijdrager
    Freek.

Arrgghh… even zoeken dan maar :?

Bijdrager
    pivage

Ik had hetzelfde probleem. Ik heb de Security Update 2005-002 opnieuw geïnstalleerd.
    Vindt je onder het appeltje bij MacOS X-Software
    Wel eerst de oude verwijderen uit de Bibliotheek in de map Receipts verwijderen.
    heb ik ook gedaan en hij loopt weer als een trein. Succes 8)

Bijdrager
    riniton

Tis gelukt, bedankt!

Bijdrager
    Freek.

En nou gauw een mooi

:P :wink:

Bijdrager
    H@roldBeer

als plaatsvervanger voor limewire: Acquisistion.[/url]

Bijdrager
    sedikit

Het had allemaal minder moeite en ruimte gekost om als eerste reactie even het juiste anrwoord te geven,Wat maakt dat nou uit!

Bijdrager
    Mezzanine

is dat een vraag?

Graag dan de zoekfunctie gebruiken..:mrgreen:

probleem is opgelost toch… en je post voegt eigenlijk niets toe aan deze tread:wink:

Bijdrager
    riniton

Ik had inderdaad kunnen zoeken, maar dat dan gelijk 5 man moet reageren dat ik moet zoeken is ook een beetje overdreven inderdaad…

Bijdrager
    Larz
    ”riniton”

Ik had inderdaad kunnen zoeken, maar dat dan gelijk 5 man moet reageren dat ik moet zoeken is ook een beetje overdreven inderdaad…

Moet hij maar eerst zoeken. Hoe vaak het ook gezegd woord, weinig mensen doen het. Het woord op deze manier aangeleerd om eerst te zoeken:)

Bijdrager
    Mezzanine
    ”Larz”

Moet hij maar eerst zoeken. Hoe vaak het ook gezegd woord, weinig mensen doen het. Het woord op deze manier aangeleerd om eerst te zoeken:)

Precies :wink: geef die man een sigaar…

Bijdrager
    riniton

Ik durf al bijna niks meer te vragen op dit forum. Als ik toevallig iets vraag wat ooit al gevraagd is krijg ik 10 reacties om mn oren wat voor sukkel ik wel niet ben dat ik niet gezocht heb.
    Lekker forum hier…

Bijdrager
    Mezzanine

Sukkel is een beetje overdreven..:mrgreen: relativeer het…
    Ik weet niet of je de Huis regels gelezen hebt
    <- dit is niet dwingend bedoeld, maar sommige vragen zijn veel vaker gesteld
    ( en vaak ook nog beter beantwoord:wink: )

Elke vraag kan gesteld worden… ( maar het liefst 1 keer )

‘Groet

Bijdrager
    riniton

Uiteraard, ik snap het volledig, maar als 1 iemand mij daarop wijst vind ik dat voldoende.
    Nu krijg ik 5 reacties van mensen die me vertellen dat ik had moeten zoeken, ja dat vind ik een beetje overdreven.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.