18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    WouterP

Limewire op de Mac

(Limewire is zoiets als Kazaa maar dan beter)
    Kan iemand me hiermee helpen: ik heb nu Limewire (www.limewire.com) gedownload en hij wil geen verbinding maken, weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
    Dankjewel
    Wouter

Bijdrager
    WouterP

Ow mensen sorry hij doet het net opeens. laat maar!

Bijdrager
    SanderQ

Je kunt beter Poisoned gebruiken…

PS @ moderators, dit hoort in ‘overige software’

Bijdrager
    djordie

Soms krijg ik het idee, dat hier alleen “kinderen”op zitten?

Djordie

Bijdrager
    vic

en is daar iets mis mee djordie?

Bijdrager
    iSander
    ”djordie”

Djordie

Snap niet wat er mis is met kinderen hoor. Je bent toch ook ooit zo oud geweest? Ik heb geen problemen met leeftijden hoor. Soms kan een kind van 14 een doordachtere opmerking maken dan iemand van 54 hoor… En laat een kind een kind zijn. Heb ik totaal geen problemen mee. Ik heb er dan ook totaal geen problemen mee dat hier ook senioren vertegenwoordigd zijn. Iedereen heeft recht om vragen te stellen en opmerkingen te geven hé. Daar dient tenslotte een forum voor. En voor de boel in goede banen te leiden zijn er nog steeds moderators…

Ontopic: LimeWire loopt hier steeds vast na het opstarten van de app. Ik gebruik Acquisition, een equivalent.

PS: mijn excuses omdat ik slechts 19 ben …

Bijdrager
    Elstar

Verplaatst naar ‘Overige software’

”WouterP”

(Limewire is zoiets als Kazaa maar dan beter)

(Kazaa ken ik niet, maar Limewire vind ik helemaal niks.)

Limewire zette regelmatig mijn hele mac op zijn kop. Mac werd traag, vastlopers en crashes.
    Ik heb Acquisition.

Bijdrager
    MacAanZee

Je kunt inderdaad beter Poisoned gebruiken. Gebruikt ook meerdere netwerken. Met Limewire heb ik (en anderen) – zie eerdere draad hierover – heel negatieve ervaringen. Computer gaat langzaam werken. vastlopers en zelf op mijn Powerbook G4 een zodanig verknoeide harde schijf (honderdduizenden fouten binnen twee, drie maanden Limewire gebruik) dat niets meer hielp.
    Alle opties geprobeerd. Herstellen ging niet. Opnieuw installeren software ging niet. uiteindelijk naar de dealer. Ook daar hielp niets en het kostte me een nieuwe hard disk: kosten totaal zo’n 300 euro.
    Ik ben niet de enige. Er reageerden meer mensen, die soortgelijke problemen hadden gehad. Iemand zelfs met drie keer een nieuwe harde schijf. Dus liever: Poisoned. Daarmee nog geen problemen gehad. En hij zet de MP3’s automatisch in iTunes en de filmpjes automatisch in een Movie-map (dat laatste lukte me niet met Limewire). Succes!

Bijdrager
    MicMac

Wil je toch gebruik maken van het gnutella netwerk, gebruik dan Cabos. Werkt uitstekend. :)

Bijdrager
    MacAanZee

Poisoned heeft ook Gnutella en Ares em FastTrack en Open FT en gifTD

Bijdrager
    Joor

is dit forum ook voor kinderen en bejaarden dan?

haha 8)

ik werk met limewire. gaat als een tierelier op m’n imac g4.
    is eigenlijk de enige (mlmac en aquisition) die m’n nummers snel en goed en helemaal binnenhaalt.

Bijdrager
    MicMac

Xfactor werkt ook wel lekker, draait ook meerdere netwerken.:D

Bijdrager
    WouterP
    ”djordie”

Djordie

:o Poisoned? Dankje SanderQ, ik zal eens zoeken. Ik weet niet waarom ik als 13 jarige minder zou moeten zijn als jij djordie

Bijdrager
    MacAanZee

leeftijd zeg niks. Als ik een probleem heb of iets niet kan vinden op m’n Mac (terwijl ik al jaaaaarenlang op Mac’s werk) vraag ik het aan mijn zoon van 13. Die vindt het vaak sneller dan ik. Dus trek je er niks van aan.

Bijdrager
    Larz
    ”WouterP”
    ”djordie”

Djordie

:o Poisoned? Dankje SanderQ, ik zal eens zoeken. Ik weet niet waarom ik als 13 jarige minder zou moeten zijn als jij djordie

nou…:P

Mensen moeten stoppen met die rare opmerkingen. Op andere fora’s zie je niet eens de leeftijd bij velen, en ga je goed met elkaar om. Als je dan iemand zijn leeftijd ziet komen er al meteen vooroordelen. Dat slaat dus compleet nergens op.

Laten we gewoon doen wat we moeten doen en :love::P

Lars

Bijdrager
    MacAanZee

Daarom heb ik mijn leeftijd ook maar niet ingevuld. Het zegt helemaal niks. sommigem mensen zijn stokoud als ze 20 zijn en anderen zijn nog jong op 60-jarige leeftijd. En met kennis van computers heeft het ook erg weinig te maken!

Bijdrager
    Larz

Ik ben eerlijk wat betreft mijn leeftijd, maar kan niet tegen vooroordelen om het zo maar te zeggen;)

Bijdrager
    MacAanZee

Vooroordelen zijn ALTIJD vervelend, onnodig en zonde van de energie!

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.