14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Rudder

Limewire of Acquisition

Ik ben van plan om een p2p programma aan te schaffen,ik heb al de gratis versie van Limewire,maar die vind alleen populaire liedjes,al ik iets minder bekends zoek dan vind hij het niet

Mijn vraag is eigenlijk of ik meer zal vinden met limewire pro,normaal gezien wel hoop ik :innocent:
    of is acquisition beter om muziek te dowloaden,ik heb ook al gelezen dat acquisition veiliger is ?

Rudder

Geblokkeerd
    Anoniem

Dat gaat over illegale handelingen, en dat mag/kan hier niet besproken worden;)

Bijdrager
    KarelWillem

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap. :wink:

Nee, dat gaat NIET over illegale handelingen.

Ik gebruik zelf voornamelijk XTorrent.
    Dat vind ik fijner werken dan LimeWire en Aquisition.

Bijdrager
    denboris

misschien is het wel rechtenvrije muziek???

Bijdrager
    MacThijn

dit is niet illegaal, gaat over degelijk en gode doordachte programma’s
    gebruik zelf xtorrent en acquisition
    limewire vind ik dikke shit

Moderator
    Strifer

acquisition ftw. daarmee kom ik goed uit de voeten.

Bijdrager
    espaan
    ”KarelWillem”

Nee, dat gaat NIET over illegale handelingen.

Boute uitspraak als je niet weet wat de TS specifiek wil downloaden. Maar daar ging het niet over. :wink:

Bijdrager
    MacTS

Ik heb de veel te trage torrents vaarwel gezegd en gebruik alleen nog maar Usenet met de programma’s iGrabNews (downloaden) en MacParDeluxe (uitpakken). Als je torrents gewend was, weet je niet wat je dan overkomt qua downloadsnelheid. Zoeken gaat tegenwoordig ook wat gemakkelijker met Ftd die nu ook voor de mac beschikbaar is.

Bijdrager
    Mezzanine
    ”MacTS”

Ik heb de veel te trage torrents vaarwel gezegd en gebruik alleen nog maar Usenet met de programma’s iGrabNews (downloaden) en MacParDeluxe (uitpakken). Als je torrents gewend was, weet je niet wat je dan overkomt qua downloadsnelheid. Zoeken gaat tegenwoordig ook wat gemakkelijker met Ftd die nu ook voor de mac beschikbaar is.

maar dan moet je denk ik wel op zoek naar een payed server…
    ik ken teminste geen gratis news servers die een redelijk retain tijd hebben,,

ik download alleen rechten vrije muziek… :innocent:

Moderator
    unSOUND
    ”espaan”

[Boute uitspraak als je niet weet wat de TS specifiek wil downloaden. Maar daar ging het niet over. :wink:

Dat maakt niet uit, muziek downloaden is in Nederland ten alle tijden legaal…

Verder gebruik ik Cabos. Is gratis, en maakt verbinding met precies dezelfde netwerken als Limewire….

Bijdrager
    Rudder

Toch bedankt voor een aantal positieve reacties waaraan ik iets heb.
    ik probeer nu eerst Acquisition en zal dan eens cabos proberen.

Wel mooie interface van Acquisition

Bijdrager
    iPod Jimmy

Acquisition, absoluut.

Bijdrager
    Walkingfingers

Acqlite doet het ook uitstekend.

Bijdrager
    sybian

soulseex, als je ‘andere’ muziek wilt vinden

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.