11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Blue-B

Limewire / itunes integratie

Hoe kun je gedownloade liedjes van limewire automatisch in je itunes libary staan?
    Ik heb nu zoals hieronder, dan staan ze in die limewire map maar ik kan de liedjes dan niet in de library zetten en hij synct ook niet met Ipod.

Bijdrager
    YoYelloW

raar, want bij mij komen ze gewoon in een mapje limewire terecht, ik zou even bij de limewire instellingen kijken, daar zal wel et een en ander in te stellen zijn.

Bijdrager
    Brimme

Wat ik ook raar vind is dat jou limewire playlist icoontje donkerblauw is. Bij mij is hij gewoon wit/grijs.
    ik heb alleen donker blauwe icoontjes bij gedeelde muziek via het netwerk.

Bijdrager
    was frans

er staat in de voorkeuren een optie om muziekbestanden te kopieren naar de library als je ze toevoegt aan itunes, misschien staat die optie uitgevinkt bij jou?

Bijdrager
    donnnow

open LimeWire > voorkeuren > iTunes
    Bij importeren vink je aan “aanzetten iTunes importeren”
    Bij Delen vink je uit “deel mijn muziek”

Nu zou het in orde moeten zijn :)

Bijdrager
    Blue-B

“aanzetten iTunes importeren” kan ik niet vinden in itunes, en als ik ‘deel mijn muziek” uitvink verdwijnt heel dat kopje in itunes.

btw het is een pc.

Bijdrager
    KarelWillem

“aanzetten iTunes importeren” moet je zoeken in LImeWire (zie boven) en niet in iTunes.

Bijdrager
    Blue-B
    ”KarelWillem”

”aanzetten iTunes importeren” moet je zoeken in LImeWire (zie boven) en niet in iTunes.

Ja, dat bedoelde ik daar kan ik hem ook niet vinden.
    Maar zo`n ramp is het niet om steeds een paar nummers van de shared folder in Itunes te zetten.:)

Bijdrager
    iJezz

Echt een super functie !
    Omdat sommige nummers niet goed zijn verkeerd getact kan ik ze zo mooi bedienen zonder dat ze in mijn bieb terecht komen ..het nadeel is dat je limewire aan moet hebben : wat op zicht best veel source in neemt..en dan komt iTunes er ook nog bij..

Bijdrager
    I-Joris

ik vind het egt super ik had op mijn vaders winows laptop itunes aanstaan en op me imac limewire en itunes

en muziek werd via dat blauwe icoontje van limewire zomaar gedeeld

Bijdrager
    KarelWillem
    ”Blue-B”
    ”KarelWillem”

”aanzetten iTunes importeren” moet je zoeken in LImeWire (zie boven) en niet in iTunes.

Ja, dat bedoelde ik daar kan ik hem ook niet vinden.
    Maar zo`n ramp is het niet om steeds een paar nummers van de shared folder in Itunes te zetten.:)

Je moet op het plusje voor iTunes klikken!

Je wilt toch niet zeggen dat je dit op Windows zit te doen hè?! :mrgreen:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.