7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    langeslagm

limewire importeren in itunes

Ik zit hier bij mn vader die net een nieuwe windowsbak gekocht heeft. Zojuist itunes en limewire erop gezet. Nu kun je op een mac-versie van limewire, waarmee ik thuis werk, zoals het hoort, de boel zo instellen dat nummers die je binnenhaalt direct in de bibliotheek van itunes komen. Je kunt meen ik simpelweg de optie ´direct importeren in itunes´ aanvinken. Maar bij de windowsversie van Limewire kan ik die mogelijkheid niet vinden zodat elk liedje opnieuw moet worden geimporteerd. En dat kan ik mijn vader niet aandoen. Wat zien we over het hoofd of kan het gewoon niet…. dank voor de hulp.

Bijdrager
    Lexis

hmm, volgens mij is in een van de latere versies in limewire deze optie voor windows wel gekomen. Update je limewire, en zoek opnieuw zou ik zeggen..

Bijdrager
    langeslagm

Hmm, we draaien de laatste versie, limewire 4.10. Anyone?

Bijdrager
    jay.eye.em

Een warm welkom op het forum:lol:

Handige Tip: Je zal verbaasd zijn over het aantal topics wat méér dan een keer is geplaatst op het forum. Je kan naar zo’n topic zoeken door naar de Zoek functie die je bovenaan de pagina vind. Zoals jullie nieuw-komers dit niet konden weten, bestaat er over dit probleem al een topic. Je kunt dat topic hier vinden. Daar vinden jullie óók een oplossing voor jullie probleem met LimeWire. Veel Succes! :apple:

Bijdrager
    Zweefvliegerke
    ”iCore”

Een warm welkom op het forum:lol:

Handige Tip: Je zal verbaasd zijn over het aantal topics wat méér dan een keer is geplaatst op het forum. Je kan naar zo’n topic zoeken door naar de Zoek functie die je bovenaan de pagina vind. Zoals jullie nieuw-komers dit niet konden weten, bestaat er over dit probleem al een topic. Je kunt dat topic hier vinden. Daar vinden jullie óók een oplossing voor jullie probleem met LimeWire. Veel Succes! :apple:

read the topic!!:x
    het gaat hier over windows…. voor zover ik goed kan lezen gaat het in je gevonden topic over macversie van limewire

Bijdrager
    bramvanvulpen

gebruik n ander p2p programma…das mijn tip

Bijdrager
    jay.eye.em
    ”Zweefvliegerke”

read the topic!!:x
    het gaat hier over windows…. voor zover ik goed kan lezen gaat het in je gevonden topic over macversie van limewire

:lol::lol: En voor zover ik goed kan lezen heb jij óók nog geen oplossing geleverd :wink:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.