12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    wiezie

limewire

hallo, ben een beginner en heb limewire om te downloaden, nu was mijn vraag: ik wil ook engelstalige films downloaden maar hoe krijg ik ondertitels? Zit dit ergens in limewire? En nog iets heb reeds 1 film(nedrelandstalig) gebrand speelt uitstekend op de pc maar niet in de dvd speler, heb hem zowel op een + als een – gebrand, hoe komt dit? wiezie:x :(

Bijdrager
    Zweefvliegerke

welkom op dit forum, maar over het helpen bij het downloaden van illlegale films, muziek, programmas,… mogen wij je niet verder helpen.

zie meer heirover in ‘Regels en wenselijkheden’ in ‘Algemeen’

Bijdrager
    wjgmspeedy
    Bijdrager
    Zweefvliegerke

@wjgmspeedy

”wiezie”

… nu was mijn vraag: ik wil ook engelstalige films downloaden …

daar had ik het dus over…;)

Bijdrager
    Blik

Voor de zoveelste keer zal ik het weer zeggen.

Het downloaden van films is niet illegaal zolang je ze voor eigen gebruik hebt.

Het aanbieden van films is illegaal. Daarom mag er toch wel over downloaden
    gepraat worden op dit forum of heb ik het mis.

Bijdrager
    Nikita

Heb je die DVD gebrandt als data DVD of als Film DVD? Als je ‘m als data DVD hebt gebrand verbaast het me niks, want de meeste DVD spelers herkennen het bestandformaat niet waarin die films worden geript / gedownload.

Bijdrager
    Pjotr

Of het illegaal is mogen we aan de rechter overlaten.
    Of het gedoogd wordt op deze site mogen we aan de moderator overlaten.

Op dit draadje zit geen slotje en indien het antwoord volstrekt binnen de regels blijft lijkt er mij geen probleem.

Rippen van DVD’s gebeurt met een prog als Handbrake of mactheripper. Als je ook ondertiteling wil moet je dat even instellen bij het rippen. Heeft dus niets met een P2P programma als limewire, phew, poisoned of wat dan ook te maken. Nederlanders zouden ondertiteling eerder meenemen dan engelstaligen. Vindt je in de titel Nederlandse tekst is de kans groter op ondertiteling.

Wil je Nederlandstalige ondertiteling? Rip dan je eigen DVD’s. (kan je meteen alle films op harde schijf zetten en hoef je geen DVD meer te verwisselen. Bedienen met FrontRow en klaar ben je. Ben je gelijk van al die ellendige intro’s waarschuwingen en voorfilmpjes af) Ben je meteen zeker van je legaliteit !

Bijdrager
    vic

wiezie, de ondertitels die je download via de links van wjgmspeedy moet je dan ook openen via het programma waarmee je de film opent, bv via VLC player…

succes

Bijdrager
    wiezie

ja, ik heb die dvd gebrand als data dvd, ik brand met het programma nero, weet jij dan soms wt ik wel moet doen?

Bijdrager
    computer space

Je moet natuurlijk wel zorgen dat je film de DVD-structuur krijgt, wil je hem in een stand-alone speler aan de gang krijgen. Dus vob-files in een Video_TS map in de root.
    Tip:
    Videotheek! (2,50 euro = +/- 5 minuten werkloon is veel goedkoper dan een uur pielen)
    of detacheren (windows-vriendje laten fixen) en dan zijn schijf lenen.

Bijdrager
    wjgmspeedy
    ”wiezie”

ik brand met het programma nero

”Martiniman”

(windows-vriendje laten fixen)

Bijdrager
    wiezie

maar als ik hem dan niet als data dvd mag branden om hem te kunnen laten afspelen in een dvd speler, onder wat moet ik de dvd dan branden? :?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    MeesterPietje

LimeWire (2)

Beste allemaal,
    Limewire schijnt het dus niet meer te doen.
    Gisteren kreeg ik het advies om Security Update 05 002 opnieuw te installeren.
    Dit heb ik netjes geprobeerd, maar blijf halverwege steken bij een foutmelding.

Heeft hier iemand ervaring mee ?

:sealed: :sealed: :sealed:

Bijdrager
    Esquare

Heb je eerst SecUpd2005-002Pan.pkg weggegooid uit de map Library/Receipts?

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik heb hier 10.3.9 staan, maar alles werkt perfect hoor:)
    Limewire draait lekker hier… ik heb zelfs geen last van die
    trage download snelheden zoals sommige mensen beweren.

Mvg,
    Joram

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.