10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    snoopy xxl

limeware songs op ipod nano

kijk hoe krijg ik de gedeelde map van limeware waar ik dus niet uit kan syncroniseren naar mijn media bibliotheek zoals hier op de foto duidelijk word gemaakt

[URL=http://imageshack.us][/URL][size=18:787ced1c79][/size:787ced1c79]

Bijdrager
    snoopy xxl

pleas kann ff iemand een antwoord geven ik zit er op te’ w8ten

Moderator
    unSOUND

Gedeelde muziek staat op een andere computer, of bij een andere User. iTunes heeft niet de mogelijkheid om die bestanden te pakken, omdat dat verboden is door de muziekindustrie. Je zult de bestanden dus moeten importeren in je eigen iTunes, door ze van de andere computer of user te kopiƫren.

Bijdrager
    snoopy xxl

maar hoe importezer ik ze dan ik ben het beu aan het worden hoor

Moderator
    unSOUND
    ”snoopy

ik ben het beu aan het worden hoor

Ja en ? Moet ik me nu dus gaan haasten of zo ? :x

Je moet de bestanden van de andere computer naar je eigen computer moeten kopiƫren door ze op een CD te branden, of op een externe schijf, geheugenkaart, of weet ik wat te zetten, en dan in je eigen iTunes gooien.

Bijdrager
    Marius1976
    ”snoopy

maar hoe importezer ik ze dan ik ben het beu aan het worden hoor

Tip 1: neem op tijd afstand van je computer. Te lang computeren veroorzaakt alleen maar RSI, en een slecht humeur.

Volg ‘gewoon’ de tip van unSound en het komt dik voor mekaar.

Succes,
    Marius

Bijdrager
    PietjePuk
    ”unSOUND”

iTunes heeft niet de mogelijkheid om die bestanden te pakken, omdat dat verboden is door de muziekindustrie.

Het wordt tijd dat iemand dit hackt of dat deze hindernis verdwijnt. Ik snap het probleem eigenlijk niet. Het geld alleen maar voor je lokaal netwerk. Leg een netwerkje tssn 2 pc’s/macs en je kan wel alle muziek van iemand kopieren…:?

Moderator
    unSOUND
    ”PietjePuk”

Ik snap het probleem eigenlijk niet. Het geld alleen maar voor je lokaal netwerk.

Of het nou voor familie/vrienden/huisgenoten is of niet, voor de wet maakt dat niet uit. Als het van de ene persoon naar de ander gaat is het illegaal, en als iTunes die mogelijkheid biedt zijn ze mede schuldig… dus ook binnen een lokaal netwerk mag niet.

Bijdrager
    PietjePuk

Dan kan je je de vraag stellen waarom een lan-netwerk thuis dan wel legaal is. Het OS (of toch een stuk ervan) maakt het ook mogelijk om al dan niet illegaal bestanden naar elkaar te versluizen. Wat is het verschil dan hiertussen?

Moderator
    unSOUND

Dat je het zelf moet doen. En dus zelf verantwoordelijk bent. Op het moment dat iTunes je “helpt” met het kopieeren van muziek, zijn zij ook verantwoordelijk.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.