7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Lambertini

Lime wire

Ik durf al eens een liedje te plukken van het net via LW..
    Het nummer komt dan in LW saved terecht maar terzelfdertijd staat het ook in mijn mapje LW in I tunes.
    Staat liedje automatisch in mijn itunes bib of komt het er enkel terecht na afspelen uit de LW map in Itunes ?
    Mag ik vervolgens ook LM saved legen in finder om dubbels te vermijden op mijn HD ?

Bijdrager
    tarun

Als je op het bestand rechtsklikt en kiest voor “Info” dan zie je onderaan i het tabblad “Samenvatting” waar het liedje volgens iTunes staat. Als dat in de map van iTunes zelf is dan kan je die van LW weggooien.

Bijdrager
    nookie

Nog makkelijker, selecteer het nummer in Itunes en gebruik de shortcut :apple: -R. Dan kom je meteen in je Finder, bij de desbetreffende mp3 uit.

Bijdrager
    Sunneh
    ”nookie”

Nog makkelijker, selecteer het nummer in Itunes en gebruik de shortcut :apple: -R. Dan kom je meteen in je Finder, bij de desbetreffende mp3 uit.

Hm.. nookie, werkt niet bij mij. appletje-r?

edit: werkt.. dankje is fijne tip!

Bijdrager
    nookie

Voor de duidelijkheid: :apple: R, zonder het streepje.

Bijdrager
    J-P-H

Let wel op: soms kopieert LimeWire een nummer niet naar iTunes en staat het alleen maar in de downloadmap van LW.
    Geen idee waardoor het komt.

Bijdrager
    Lambertini

Kan iemand me zeggen of LW alles autom in bip komt ? Zoniet, wat moet ik instellen ?
    Als ik een nummer niet wil houden in de map LW in Itunes volstaat het blijkbaar niet om nummer daar weg te klikken omdat het hier gaat over een snelkoppeling.

Wat moet ik doen om een gedownload nummer (die ik voor het eerst beluister in de map LW in Itunes) van mijn HD te krijgen als ik het niet goed vind ?
    App R om de map te zien en vervolgens gaan zoeken en deleten + vuibak legen is nogal omslachtig…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.