8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    kreativlab

Like verwijderen van Facebook pagina.

Hallo,

Ik ben beheerder van een facebook pagina en wil een aantal likes verwijderen die op foto’s zijn gezet.
    Hoe kan ik deze verwijderen?

mvg
    Timo

Bijdrager
    SunKeeper

Niet. Alles wat je op Facebook zet komt er nooit meer af. Ook niet als het net lijkt alsof je het verwijderd hebt, het blijft opgeslagen.

Dat heb je zelf helaas zo veroorzaakt toen je de gebruikersvoorwaarden accepteerde.

Bijdrager
    kreativlab

Nee, je begrijpt het verkeerd.
    Iemand anders heeft een foto geliked op een pagina waarvan ik eigenaar/beheerder van ben.
    Die like moet ik verwijderd hebben.

Bijdrager
    Yggdrasil

Een reactie kun je verwijderen maar een ‘like’ niet. Het is immers aan die persoon om een foto te ‘liken’. Als je die likes wil verwijderen moet je de foto opnieuw toevoegen.

Bijdrager
    Brombeer

Haal de hele foto weg. Wat er niet is, kun je ook niet ‘liken’.Of kan dat ook niet?

Het beste dat een mens in de eenentwintigste eeuw kan gebeuren is toch een constante stroom van ‘likes’ op Facebook? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Bijdrager
    Yggdrasil

Foto’s kun je altijd verwijderen. Het is te zeggen ‘voor het oog dan’ ze blijven toch voor een héle lange tijd online staan…

Sommige mensen worden helemaal nat van die stroom van ‘likes’. Maar dat zie je tegenwoordig overal. Open een willekeurig filmpje op YouTube en je wordt geconfronteerd met reacties in de trant van ‘Like this if you agree’….

Bijdrager
    Kdingo

Ik irriteer me meer aan dat “type iets en like deze foto en kijk wat er gebeurd” Niks dus maar dat begrijpt dan niemand, erg irritant maar op zo’n foto worden wel 25000 reacties geplaatst.

OT: Volgens mij is het niet mogelijk om likes van een foto te verwijderen. Waarom zou je dat überhaupt willen als ik vragen mag?

Bijdrager
    Shmoo

Wow volgens mij is dit de eerste persoon die vraag hoe je een Like moet verwijderen normaal doen mensen een moord voor een Like, heel Facebook draait hier om.

Vroeger kreeg je nog wel eens iets gratis online op vandaag moet je het bedrijf of de website-/persoon eerst Liken wil je het zelfde product gratis krijgen en jij wilt zo’n Like verwijderen.

Miss. kun je ze wel doneren of verkopen – dat zal vast wel de toekomst worden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.