10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    victor93

lightscribe branden met toast 10

Dag OMT-ers,

ik heb vanmiddag een nieuwe lightscribe brander gekocht van samsung, maar hoe kan ik nou dat lightscribe branden met toast 10 ?

Gr, victor

Moderator
    Night

Dat moet je met speciale Lightscribe software doen, Toast is een brandprogramma.

Als ik me niet vergist zit deze (of soortgelijke) software gewoon erbij in de doos van de brander:?

Bijdrager
    MDF

…en je weet toch ook wel dat je speciale Lightscribe schijfjes nodig hebt. Lukt niet met de gewone CD of DVD schijfjes.

Bijdrager
    victor93
    ”MDF”

…en je weet toch ook wel dat je speciale Lightscribe schijfjes nodig hebt. Lukt niet met de gewone CD of DVD schijfjes.

ja van die schijfjes wist ik wel.

Moderator
    Night

Ohja… dat ook ja:P
    Was ik even vergeten, omdat ik dat wel èrg voor de hand liggend vond :innocent:

Bijdrager
    victor93
    ”Night”

Als ik me niet vergist zit deze (of soortgelijke) software gewoon erbij in de doos van de brander:?

bij mij zat er alleen maar software voor windows bij (nero)

Bijdrager
    BenDover
    Bijdrager
    roblovemac

kan je dit ook in de mac doen als je de APP hebt gedownload ?

Bijdrager
    superluuk

ik heb dit ooit gedaan, en toen zat er bij toast (duurste versie) een los programma daarvoor….

(

Bijdrager
    mblokhuis

Bij mijn Lacie LightScribe brander, zat software van Lacie voor het branden van Lightscribe discs. Misschien is dat wel gratis te downloaden op de website van Lacie.

Weet alleen niet zo hoe dat programma heet?

EDIT:
    Misschien heb je hier iets aan:

http://www.lacie.com/us/more/?id=10016#mac

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.