2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Jac Trum

Lightroom op tweede Mac zetten

Ik heb onlangs Lightroom voor MAC aangeschaft. Prachtig programma, dat ik ook graag op mijn Macbook zou willen hebben. Moet ik daarvoor een tweede complete versie kopen of is er een manier om het over te zetten?

Bijdrager
    Pieterr

http://thelightroomlab.com/2008/12/reader-question-installing-lightroom-on-multiple-computers/

You are legally allowed to install Lightroom (and Photoshop, as well) on a second personal computer in your home or a portable computer (laptop) for your exclusive use as long as you don’t run the program on both computers at the same time.

According to page 124, section 2.4 of the Adobe Photoshop Lightroom 2 End User License Agreement (EULA):

“Subject to the important restrictions set forth in Section 2.5, the primary user of the Computer on which the Software is installed under Section 2.1 (“Primary User”) may install a second copy of the Software for his or her exclusive use on either a portable Computer or a Computer located at his or her home, provided that the Software on the portable or home Computer is not used at the same time as the Software on the primary Computer. You may be required to contact Adobe in order to make a second copy.”

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.