10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Groentenboer

Lightning naar usb kabel 0,5 meter

Ik heb voor in de auto twee lightning naar usb kabels van 0,5 meter nodig. Deze dus. Ik ben aan het rondkijken of ik de kabels voor minder dan €25 vind maar ik vind het lastig om te ontdekken of het dan Apple kabels zijn of imitatiekabels. Ik vind daarnaast ook Mfi kabels en vraag me af of deze aan te raden zijn.

Advies is welkom of links naar echte Apple kabels voor minder dan €25.

Alvast bedankt.

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 weken geleden door Groentenboer.
    Bijdrager
    Milez

De link die je opgeeft werkt niet.

Apple-kabels zou ik ten sterkste afraden. Die vergaan zo ongeveer terwijl je ernaar kijkt. Pakweg Belkin heeft er veel betere, maar ik weet niet of ze er zulke korte hebben.

Bijdrager
    Groentenboer
    Bijdrager
    EagerB0bNerd

Aldi heeft hele mooie met een geweven mantel. Zien er mooi uit en gaan langer mee dan kunststoffen kabeltjes. Officieel goedgekeurd en kosten 9,99

Enige is dat ze 1,5 meter lang zijn dus misschien te lang voor jou

Verder is er natuurlijk de website allekabels.nl die je vast wel kan helpen. Last, but not least, “goedkope” Apple kabels ga je niet vinden. bol.com staat er vol mee maar het is allemaal fake. Als je erover klaagt bij bol zeggen ze dat het “partners” zijn en dat ze zelf dus niet verantwoordelijk zijn. Vermijden dus.

Nog wat: het officiële kabeltje van Apple waar jij naar linkte had voorheen één ster in de beoordelingen. Waarbij de klanten opmerkten dat een ster nog teveel was, en dat ze 0 sterren zouden geven als dat zou kunnen. Het aantal negatieve berichten liep in de duizenden. Denk dat dit wel het minst beoordeelde product was in de geschiedenis van Apple.   Inmiddels zijn de reviews weggehaald.

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken geleden door EagerB0bNerd.
    Bijdrager
    Marcel

Kijk ook even bij Ikea, mooie snoeren van 1,5 meter

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, maar hij vraagt om snoeren van 0.5 meter. Niet drie keer zo lang. .;)

https://www.allekabels.nl/data-kabel/14/1289833/usb-lightning-datakabel.html

In onze dagelijkse praktijk (iPhones en iPad) zijn we eigenlijk nog geen third-party kabels tegen gekomen die niet willen laden of syncen.

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken geleden door KarelWillem.
    Sleutelbeheerder
    Night
    Bijdrager
    Groentenboer

Iedereen hartelijk bedankt!

Bijdrager
    rbuizert

Wat dacht je van: Bekijk Belkin MIXIT On-the-Go Apple iPhone Lightning naar USB Kabel – 15 cm – Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/belkin-mixit-on-the-go-apple-iphone-lightning-naar-usb-kabel-15-cm-zwart/9200000011134342?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

Ideaal in de auto en nog zwart ook (valt minder op)

Bijdrager
    KarelWillem

1,50 meter, 0,15 meter. Dat is allemaal géén 0.5 meter.

16 euro voor een stukje kabel van 15 centimeter! .:)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.