7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Gastonw

Lightbox 2 werkt niet

Hallo allemaal,

Ik heb iemand geholpen een portfolio website te maken, alleen nu is er een probleem; om haar werk te ‘vergroten’ gebruik ik lightbox. Offline, bij het maken, werkte dat perfect, alleen nu opeens niet meer, nu het op internet staat, want het opent dan in een nieuwe pagina.

Hierop staat het:
    http://s56.webhostingserver.nl/~deb22430/waanzinnigecreaties.html

Weten jullie de oplossing?

Alvast bedankt!

Geblokkeerd
    Breuf

Weet je zeker dat je alles (ook de scripts of plug ins of wat er ook wordt gebruikt) hebt geupload / geinstalleerd?

Bijdrager
    Gastonw

Ja, heb het nadat ie het niet deed nog een keer geupload, maar hij werkt nog steeds niet. Ik heb gewoon precies de stappen gevolgd die op de site van lightbox staan…

Inactief
    Anoniem

Zijn alle benodigde javascript bestanden ook mee geupload? En is de directory voorzien van de goede rechten, zie hier namelijk in mijn Safari Activity window status ‘forbidden’ voor je .js files…

Bijdrager
    Gastonw

Alles is geupload. Ik had ook even in het activiteitenwindow gekeken, en dus heb ik daarna alle JS scripten op 777 gezet, maar werkte nog niet. Toen heb ik de hele map lightbox (Met alles er in, dus ook CSS, afbeeldingen) met ingesloten onderdelen naar 755 gezet, en eindelijk werkt ie! Bedankt :D!

Inactief
    Anoniem

Goed om te horen dat het nu werkt.
    Nog een tip, als je wilt dat men niet naar je scripts directory kan browsen, verdiep je dan eens in het gebruik van .htaccess bestanden, mits je hostingprovider dat ondersteunt uiteraard.

Bijdrager
    Liezel.

hai,

Ik zit met het zelfde probeem.Er staat ook verboden bij mijn bestandjes. Hoe verander je die bevoegdheden met cyberduck?

groetjes,
    Liezel

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.