10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    semt-x

Liedjes zoeken die het niet meer doen

ik zoek iets waarmee je in je itunes bieb kan kijken welke nummers het niet meer doen door het verhuizen van het nummer of omdat deze verwijderd is.
    Je zou ze allemaal kunnen aanklikken, maar dan ben ik tot morgenavond bezig en er zal vast iets bestaan waardoor dit sneller gaat?

Bijdrager
    Ben271185

Gevonden via het overbekende, maar weinig gebruikte Google :

someone posted this in another thread, theres a method you can use to mass select all the dead entries in your itunes. basically select ALL your music and right click and select get info. from there you’ll want to edit an entry that you don’t use such as “BPM” and change it to something so that itunes is forced to edit the database for every song in your library.

once its finished just sort your itunes list by the field you chose (in this case BPM) and you should have a bunch of files at the bottom or top that couldn’t be altered because they couldn’t be found.

you can then easily highlight and remove them all from your list.

someone else posted that method so i’m not taking credit for it. but it ought to work.

Bron ยป ilounge.com

Bijdrager
    semt-x

dank voor je snelle reactie. Inderdaad google is het antwoord op heel veel, maar ik wist ook niet waar op te zoeken. heb wel wat geprobeerd, maar kon niet snel een reactie vinden.
    En daar komt bij dat ik af en toe erg lui kan zijn en er meestal wel mensen zijn die het antwoord wel weten.
    ik weet het…… maar wel erg bedankt!

Bijdrager
    nookie
    ”semt-x”

En daar komt bij dat ik af en toe erg lui kan zijn en er meestal wel mensen zijn die het antwoord wel weten.

Je bent in ieder geval wel eerlijk, maar ik weet dat je op deze manier weinig respect afdwingt op dit forum……..met al je volgende vragen.

Bijdrager
    Sumar
    ”semt-x”

ik zoek iets waarmee je in je itunes bieb kan kijken welke nummers het niet meer doen door het verhuizen van het nummer of omdat deze verwijderd is.
    Je zou ze allemaal kunnen aanklikken, maar dan ben ik tot morgenavond bezig en er zal vast iets bestaan waardoor dit sneller gaat?

Doug’s Applescripts: http://dougscripts.com/itunes/scripts/ss.php?sp=listmias

Bijdrager
    Cenobyte

Niet overdrijven, soms kun je het gewoon even niet vinden. En laten we eerlijk zijn: als je op het forum hierover antwoord kan krijgen is dat ook een geldige bron van info, toch? :D

Bijdrager
    semt-x
    ”nookie”
    ”semt-x”

Je bent in ieder geval wel eerlijk, maar ik weet dat je op deze manier weinig respect afdwingt op dit forum……..met al je volgende vragen.

Dat zal ongetwijfeld wel. Maar het feit blijft eenmaal.af en toe ben ik dat eenmaal. Iedereen zijn gebreken, niets aan te doen.
    En ja dat in het vervolg de mensen minder op mijn vragen zullen reageren kan ik me voorstellen. Maar dit is een forum. En als ik vragen zie waar ik het antwoord op weet en ik kan diegene helpen, zal ik dat doen. Al is het dat het luiheid is. Misschien weet degene het echt niet.
    Ach, such is life. Al ben ik wel blij DAT er nog mensen zijn die andere willen helpen met dit soort dingen. Ook dat mag gezegd worden.

Bijdrager
    semt-x
    ”Cenobyte”

Niet overdrijven, soms kun je het gewoon even niet vinden. En laten we eerlijk zijn: als je op het forum hierover antwoord kan krijgen is dat ook een geldige bron van info, toch? :D

Was net te laat….
    amen….

Bijdrager
    recoiller

BRILJANT! Ik was al tijden op zoek naar een dergelijke oplossing maar ik kon ook niet de goede termen in Google vinden om bij deze oplossing te komen.

Overigens zou het Apple sieren als ze er een optie in zouden gooien met check en validate nummers. Dat je het aanklikt en Apple automatisch alle dubbele en alle foute nummers appart zet.

Dank je!!

Moderator
    unSOUND

Alle nummers selecteren en met de muis een cm verplaatsen en weer loslaten… Alle nummers die niet meer blijken te bestaan krijgen dan automatisch een uitroepteken.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.